سردار نقدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مقاومت؛ تنها راه مقابله با زیاده خواهی و تحریم‌های آمریکا است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: تنها راه مقابله با دشمن، مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی آنان است.

مقاومت؛ تنها راه مقابله با زیاده خواهی و تحریم‌های آمریکا استسردارمحمدرضانقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان، اظهار داشت: حد معینی برای زیاده خواهی‌های استکبار نیست و تا زمانیکه کشورمان تحت سلطه دشمن نباشد آنها دست بردار نیستند.

وی با بیان اینکه تنها راه مقابله با دشمن مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های استکبار است، تأکید کرد: دولت به وعده‌هایی که به ملت داده عمل  و از حقوق آنها دفاع کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به هجمه تهدیدهای آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران، افزود: استکبار از ابتدای انقلاب در هر جبهه‌ای به سد سپاه پاسداران برخورد کرده و مغلوب این نهاد شده است. سپاه پاسداران سینه اش را در مقابل دشمنان این نظام سپر کرده و در بهترین شرایط قرار دارد. طبیعی است که استکبار دوست دارد تا با اعمال تحریم ها این سد را کنار بزند.

وی در پایان با اشاره به نقش تأثیرگذار قرارگاه سازندگی در پیشبرد پروژها و آبادانی کشور خاطر نشان کرد: اقدامات موثر و سازنده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در به ثمر رسیدن پروژه ها موجب عصبانیت استکبار شده است.

انتهای پیام/

حدمعینی برای زیاده‌خواهی استکبار نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار