فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل فراری حادثه آدم ربایی ناموفق در شهرستان اسفراین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت : حادثه آدم ربایی ناموفق نیمه های تیرماه در میدان لاله شهر اسفراین اتفاق افتاد که عامل آدم ربایی که توانسته بود از صحنه متواری شود، با تلاش ماموران دستگیر شد.

مهری با بیان اینکه این فرد در این مدت متواری بوده و ماموران با تلاش شبانه‌روزی و ردزنی های تخصصی و شگرد های پلیسی او را دستگیر کردند، افزود: عامل آدم ربایی، صبح امروز با خودروی زانتیا در یکی از جایگاه های سوخت اسفراین در حال سوخت گیری بود که شناسایی و دستگیر شد .

وی درباره شب حادثه زورگیری و اقدام به آدم ربایی در میدان لاله در اسفراین، افزود: عامل زورگیری و آدم ربایی، شروری است که نیروی انتظامی، حکم جلب او را داشته و ماموران در شب حادثه او را در تلاش برای آدم ربایی مشاهده کردند .

مهری افزود: این فرد با مشاهده ماموران پلیس، با یک دستگاه 405 از محل متواری شده که در حین فرار در خروجی میدان لاله به سمت بلوار کشاورزی با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد .

وی عنوان کرد: واحد گشت به خودرو یاد شده دستور ایست را صادر می‌کند اما راننده خودرو 405 به دستور ایست ماموران توجه نکرده و اقدام به فرار می‌کند و ماموران برای شناسایی پلاک خودروی ضارب اقدام به تعقیب و گریز می‌کنند .

مهری گفت: تعقیب و گریز پلیس و عامل آدم ربایی و روزگیری در شب حادثه، منجر به کشته شدن یک عابر پیاده و مصدوم شدن دو عابر دیگر شد.

به گفته شاهدان عینی، نیمه های تیرماه در تعقیب خودروی پلیس با خودروی 405 در خیابان شاهد اسفراین به علت سرعت بالا خودروی پلیس و عدم کنترل مناسب، خودرو وارد پیاده رو شد و با سه نوجوان برخورد می‌کند که یک نفر در دم جان باخت و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/آ

فرار ناموفق آدم ربای اسفراینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.