اعتراض آژانس‌های زیست محیطی اسکاتلند به تصمیم ترامپ برای ساخت زمین گلف در این کشور

دو آژانس زیست محیطی در اسکاتلند درباره پروژه ساخت یک زمین گلف جدید دونالد ترامپ در این کشور اعتراض کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، دو آژانس زیست محیطی در اسکاتلند به برنامه‌های سازمان ترامپ برای ساخت یک زمین گلف جدید با 18 حفره در این کشور اعتراض کردند.

به نوشته روزنامه گاردین، «آژانس حفاظت زیست محیطی اسکاتلند» به سازمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هشدار داد که برنامه‌های کنونی آنها برای ایجاد یک زمین گلف دیگر در خاک اسکاتلند، قوانین آلودگی فاضلاب شهری، حفاظت از محیط زیست و آبهای زیرزمینی را نقض می‌کند.

«آژانس میراث طبیعی اسکاتلند» هم اعلام کرد طرح احداث یک زمین گلف دیگر می‌تواند برنامه‌ریزی‌های ملی و برنامه‌های دریایی ملی را بخاطر موقعیت پیشنهادی آن به خطر بیاندازد.

به نظر می رسد این اعتراض‌ها در ادامه بتواند در روند احداث زمین گلف دوم ترامپ در اسکاتلند وقفه ایجاد کند. طرح احداث یک زمین گلف دیگر در اسکاتلند پیشتر هم با اعتراضاتی مواجه شده بود.

دونالد ترامپ پیشتر یکی از بزرگتربن و مجلل ترین زمین های گلف را در سرزمین مادری‌اش یعنی اسکاتلند ساخته و به تازگی تصمیمش برای توسعه آن را رسانه‌ای کرده بود. وی حدود شش ماه پیش هم یک زمین گلف در دوبی افتتاح کرد.

گزارشها حاکی از آن است در حالی که دونالد ترامپ از گلف بازی باراک اوباما در دوره ریاست جمهوری‌اش انتقاد کرده بود، خود از زمان ورود به کاخ سفید بیشتر وقتش را در زمین های گلفش سپری کرده است.


انتهای پیام/

اعتراض به تصمیم ترامپ برای ساخت زمین گلف در اسکاتلند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار