اخبار باشگاه استقلال؛

وضعیت بازگشت مصدومان استقلال

بازیکنان مصدوم تیم فوتبال استقلال از هفته های آتی لیگ برتر می توانند طبق صلاحدید منصوریان برای تیمشان بازی کنند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان طبق صلاحدید منصوریان بازیکنان تیم فوتبال استقلال که روز گذشته انجام یک نوبت تمرین سبک را انجام داده بودند امروز تمرینی نخواهند داشت .

آبی پوشان پایتخت طبق خواسته سرمربی تیم تعطیل هستند و امروز به استراحت می پردازند و از فردا دور جدید تمرینات خود را برای حضور در دومین دیدار لیگ برتر فوتبال از سر خواهند گرفت .

وضعیت بازگشت مصدومان استقلال 

پادوانی مدافع تیم فوتبال استقلال که در اردوی آبی پوشان در ارمنستان دچار مصدومیت شد همچنان دوران فیزیوتراپی را پشت سر می گذارد تا به این ترتیب برای قرار گرفتن در ترکیب آماده شود .این بازیکن اولین دیدار استقلالی ها را در مقابل صنعت نفت آبادان از دست داد و این طور که از شواهد پیداست این بازیکن در دیدار آتی نیز نمی تواند تیم خود را همراهی کند و به نظر از هفته سوم یا چهارم به بعد بتواند در ترکیب قرار بگیرد .

امید ابراهیمی هافبک تیم فوتبال استقلال نیز که پیش از اغاز فصل از ناحیه شکم مورد عمل جراحی قرار گرفت طبق نظر پزشکان پس از گذشت هفته 5 یا 6 لیگ برتر می تواند به تمرینات بازگردد و تیمش را همراهی کند.

فرشید باقری و فرشید اسماعیلی دو بازیکن دیگر تیم فوتبال استقلال نیز همانند پادوانی می توانند طبق صلاحدید منصوریان از هفته سوم یا چهارن تیم خود را در رقابت های لیگ برتر همراهی کنند.

اختلاف مربی دروازه بانان استقلال با مدیران 

حمید بابازاده مربی دروازه بان تیم فوتبال استقلال که در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از روی سکو ها نظاره گر بازی آبی پوشان بود همچنان قرارداد خود را با این تیم در هیئت فوتبال به ثبت نرسانده و طبق شنیده ها از منابع آگاه بابازاده به دلیل دریافت نکردن مطالبات فصل گذشته اش با مدیران اختلاف دارد و به نوعی خواهان دریافت مبلغ قرارداد فصل های گذشته اش است.

 

انتهای پیام/

تعطیلی تمرین آبی ها

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار