مدیرعامل منطقه آزاد اروند:

توسعه اقتصادی مناطق آزاد ایران در گرو لغو ویزای اتباع خارجی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در صورت برداشته شدن ویزا برای اتباع خارجی وارده به منطقه آزاد اروند، این مسئله سبب رونق و توسعه اقتصادی و افزایش درآمدهای مردمی می‌شود.

توسعه اقتصادی مناطق آزاد ایران در گرو لغو ویزای اتباع خارجی استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «اسماعیل زمانی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در دیدار با سردار رضائیان رئیس پلیس امنیت و اطلاعات نیروی انتظامی ایران ضمن ارائه نقطه نظرات خود با برنامه پیشنهادی ارائه شده در جلسه، دستور همکاری با پلیس را در این زمینه صادر کرد.

وی اظهار کرد: انتظار می رود تا ورود و خروج مسافران خارجی بدون ویزا به منطقه آزاد اروند در آینده بسیار نزدیکی به مرحله اجرا در آید.

به گفته وی این موضوع در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی و درآمدهای مردم منطقه نقش بسزایی خواهد داشت.

سردار رضائیان رئیس پلیس امنیت و اطلاعات نیروی انتظامی ایران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه ریزی پلیس امنیت و اطلاعات جهت استقرار واحدهای مربوطه و سیستم های کنترل واقعی و مجازی جهت تسهیل ورود اتباع بیگانه بر اساس قوانین مناطق آزاد ( و بدون نیاز به روادید) به منطقه آزاد اروند ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: وی همچنین از همکاری خوب و دلسوزانه سازمان منطقه آزاد اروند به ویژه دفتر مرکزی حراست این سازمان با پلیس اطلاعات و امنیت ناجا در تهیه نقشه راه جهت اجرای مقررات در منطقه ازاد اروند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار