زندگی در اتاقک های تابوتی هنگ کنگ

یکی از عکاسان نشنال جئوگرافیک “بنی لم” Benny Lam که تجربه عکاسی از این اتاقک ها را داشته است می گوید: روزی که به عکاسی از این اتاقک ها رفتم به خانه برگشتم و ساعت ها گریه کردم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛هنگ کنگ با جمعیت نزدیک به ۷ و نیم میلیون نفر و پیشرفت کمی که دارد یکی از شهرهایی است که مسکن در آن هزینه های سرسام آوری دارد و به همین دلیل اتاقک های تابوتی در این شهر رواج پیدا کرده اند. سازمان ملل این خانه های جعبه ای را نوعی توهین به شان انسانی دانسته اند اما برای حدود ۲۰۰ هزار نفر این اتاقک های کوچک مناسب ترین جایگزین برای خانه هستند.

یکی از عکاسان نشنال جئوگرافیک “بنی لم” Benny Lam که تجربه عکاسی از این اتاقک ها را داشته است می گوید: روزی که به عکاسی از این اتاقک ها رفتم به خانه برگشتم و ساعت ها گریه کردم. او در این عکس ها مسکن های محلی خفه کننده هنگ کنگ را به تصویر کشیده است که درست در نزدیکی خانه های پر زرق و برق این شهر قرار دارند.

صاحبان این خانه ها تمام کارهای شان را از غذا پختن تا خوابیدن در این اتاقک های کوچک انجام می دهند. اجاره این خانه های تابوتی ۳۰۷ دلار در ماه است.

 

زندگی در اتاقک های تابوتی هنگ کنگ

زندگی در اتاقک های تابوتی هنگ کنگ

زندگی در اتاقک های تابوتی هنگ کنگ

 منبع: آخرین خبر

انتهای پیام/

اتاقک های عجیب در هنگ کنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار