همدان؛

احداث مجموعه سرپوشیده تنیس در همدان

بر اساس تفاهم نامه ای میان اداره کل ورزش و جوانان استان و بخش خصوصی، مجموعه ورزشی شهید شمسی پور همدان احداث می شود.

احداث مجموعه سرپوشیده تنیس در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: این واگذاری پس از طی فرآیند دستورالعمل اجرایی ماده 27 قانون مذکور به انجام رسید و درنهایت توسط بخش خصوصی متخصص ورزشی که از چهره های شاخص این رشته در کشور و جهان هستند احداث میشود.

حسن دارششدر افزود: واگذاری این پروژه به بخش خصوصی، در زمینه سازی ایجاد اشتغال و توسعه تنیس استان بسیار موثر است.

وی افزود: پیگیری‌های متعددی از سوی وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد جلب نظر بخش خصوص و استفاده از ظرفیت‌های آن در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، ایجاد پروژه‌های جدید و نیز بهسازی پروژه‌های ورزشی صورت گرفته است.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از راهکارهای اصلی و مهم در اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی است که خوشبختانه می‌توان به درج ماده برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به عنوان یک ماده قانونی دائمی و پایدار به‌عنوان تسهیل کننده این امر اشاره کرد.

سید عادل برقعی سرمایه گذار پروژه احداث مجموعه سرپوشیده تنیس همدان نیز در این مراسم گفت: برای ساخت این مجموعه 7 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که کار ساخت مجموعه از ابتدای شهرویرماه آغاز و تا پایان سال این مجموعه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این مجموعه با مساحت 1000 متر مربع ساخته خواهد شد و علاوه بر زمین تنیس فضاهای جانبی همچون دفتر مدیریت، سرویس بهداشتی، بوفه و غیره نیز برای آن در ظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د

مجموعه سرپوشیده تنیس همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار