به منظور بررسی راهکارهای بهبود خدمات حج برگزار گردید؛

نشست معاون وزیر حج عربستان با مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت

روابط عمومی ستاد مدینه منوره در حاشیه مراسم استقبال از حجاج ایرانی با مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان دیدار کرد.

نشست معاون وزیر حج عربستان با مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، روابط عمومی ستاد مدینه منوره محمدبن عبدالرحمن بیجاوی معاون وزیر حج و عمره عربستان که امروز 7 مرداد ماه برای استقبال از نخستین گروه حجاج ایرانی در فرودگاه مدینه منوره حاضر شده بود،در حاشیه این مراسم که به ابتکار وزارت حج عربستان ترتیب یافته بود با غلامرضا رضایی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان دیدار داشتند که پیرامون ارتقای خدمات به حجاج ایرانی مذاکره و گفت و گو کردند.

غلامرضا رضایی در این جلسه که اکبر رضایی رئیس ستاد مدینه منوره و تعدادی از مسئولین ستادی نیز حضور داشتند،برخی نکات را در جهت بهبود کیفیت خدمات و اجرای حجی آرام اشاره داشتند که محمد بیجاوی اطمینان داد وزارت حج و سایر دستگاه‌های ذیربط عربستان نسبت به همه آنها اهتمام لازم را خواهند داشت.

بیجاوی گفت من امروز برای خوش آمدگویی به حجاج ایرانی در فرودگاه حاضر شده ام و امیدوارم خدمات شایسته ای به حجاج ایرانی تقدیم نمائیم تا از سفری معنوی و روحانی توام با آرامش برخوردار شوند.

گفتنی است، ایشان مسئولیت اشراف بر سیستم مسار الکترونیکی را نیز برعهده دارند و بر روند صدور ویزای حجاج نیز نظارت می نمایند.

در حاشيه استقبال از حجاج ایران؛ معاون وزیر حج عربستان گفت: وزارت حج و سایر دستگاههای ذیربط عربستان نسبت به همه آنها اهتمام لازم را خواهند داشت.

بیجاوی گفت من امروز برای خوش آمدگویی به حجاج ایرانی در فرودگاه حاضر شده ام و امیدوارم خدمات شایسته ای به حجاج ایرانی تقدیم نمائیم تا از سفری معنوی و روحانی توام با آرامش برخوردار شوند.

گفتنی است ایشان مسئولیت اشراف بر سیستم مسار الکترونیکی را نیز برعهده دارند و بر روند صدور ویزای حجاج نیز نظارت می نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
خوبه
آخرین اخبار