همدانی:

اجرای طرح «مشارکت مردم در امنیت» در تهران آغاز شده است

معاون امنیتی استاندار تهران گفت: طرح مردمی کردن امنیت در تهران اجرا شده، مشارکت مردم در این زمینه قابل قبول است.

اجرای طرح «مشارکت مردم در امنیت» در تهران  آغاز شده استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن همدانی معاون امنیتی استاندار تهران در نشست معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور امروز (دوشنبه، 9 مرداد ماه) در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: تصور می‌کنم درباره طرح مردمی کردن امنیت بررسی‌های لازم انجام شده و می‌توان این طرح را اجرا کرد.

وی افزود: شش ماه پس از اجرای این طرح می‌توان آن را مورد بررسی بیشتری قرار داد و جوانب مختلف آن را سنجید. اگر حضور مردم برای اعلام گزارش در زمینه مواد مخدر امکان پذیر باشد موفق خواهیم بود چرا که پیش از این سابقه خوبی را هم تجربه کرده‌ایم.

نباید طرح مردمی کردن امنیت را معطل کرد

همدانی با بیان اینکه نباید طرح مردمی کردن امنیت را معطل کرد، گفت: جامعه ما جامعه‌ای فرهنگی است اما نمی‌توان ابتدا در هر زمینه‌ای فرهنگی ایجاد و سپس در راستای آن اقدام کنیم.

همدانی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح در تهران قابل اجراست به همین علت اجرای آن آغاز شده، از آنجایی که تهران شهری بزرگ است نتایج و آثار آن ملموس نیست اما مشارکت مردم در این مسئله قابل قبول است و مشکلی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار