ساری؛

افزایش ۱۱ درصدی تردد در جاده‌های ارتباطی مازندران

تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان مازندران ۱۱ درصد افزایش یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محسن هاشمی رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در چهار ماه امسال بیش از ۱۹۸ میلیون تردد از وسایل نقلیه در سطح محور‌های استان مازندران به ثبت رسیده، که از این لحاظ مازندران دومین استان پرتردد کشور بوده است.


وی افزود: از این میزان تردد سهم محور‌های ورودی و خروجی به استان حدود ۵/۱۶ میلیون تردد است.


رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در این مدت بیش از ۱۸ میلیون تردد توسط وسایل نقلیه سنگین درمحور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.


هاشمی افزود: پرترددترین محور‌های استان به ترتیب محور‌های ساری- قائمشهر و برگشت، قائمشهر- بابل و برگشت، بابل- آمل و برگشت، بابلسر- بابلسر و برگشت و ساری- نکا و برگشت بوده است.


وی گفت:به طور میانگین در مدت چهار ماه در هر ساعت بیش از ۶۷ هزار وسیله نقلیه در سطح جاده‌های استان در حال تردد بوده‌اند که این میزان در ساعت اوج تردد یعنی بین ساعات ۱۷ تا ۲۰ حتی به ۱۳۱ هزار وسیله نقلیه نیز رسیده است.


وی افزود: مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.


انتهای پیام/آ


افزایش تردد جاده‌ای در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار