اصفهان؛

شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها

نقاط حادثه خیز با هدف جلوگیری از بروز تصادفات رانندگی شناسایی و اصلاح می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دادستان عمومی و انقلاب اصفهان  با اشاره به افزايش آمار مصدومان ناشي از حوادث رانندگي در سطح استان اصفهان گفت: ضروريست مسؤولان نهادها و سازمانهاي ذيربط با بررسي و تعيين علل و عوامل دقيق، راهکارهاي مؤثر را  برای کاهش جرايم مرتبط با راهنمايي و رانندگي مديريت کنند.

حسن رحیمی افزود : با توجه به الزامي بودن بيمه نامه شخص ثالث به حکم قانون، پليس ملزم به متوقف نمودن خودروهاي بدون بيمه تا اخذ اين بيمه نامه مي باشد.

وي ايجاد و تقويت فرهنگ ترافيک و ارائه آموزش های لازم در این خصوص را از راهکارهاي مؤثر و مهم محسوب در کاهش تصادفات دانست و اظهار کرد: بهره گیری از ظرفيت قانوني در جرايم راهنمايي رانندگي بسیار مهم اسست که با اجراي کامل و دقيق آن مي توان به کاهش آمار در اين حوزه امیدوار بود.

دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان اصفهان تصریح کرد: شناسايي نقاط حادثه خيز در تعيين ميزان تقصير حوادث رانندگي تأثير دارد و شايسته است دستگاه هاي مسؤول با فوريت نسبت به رفع آن اقدام لازم را انجام دهند و پليس نيز در بررسي صحنه ها به عوامل ديگر دخيل در حادثه به خصوص نقص فني خودرو و مسؤوليت سازندگان آن و همچنين عوامل ناشي از نقص جاده اي توجه ويژه کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.