شیراز؛

برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های استان فارس

چهارمین جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر استان فارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود عطائی‌نژاد رئیس انجمن روابط عمومی استان فارس گفت: هدف از برگزاری چهارمین جشنواره روابط‌ عمومی‌ها بسترسازی برای رقابتی سالم است.


وی افزود: روابط عمومی به عنوان یک عملکرد مدیریتی، نقش بسیار مؤثری در موفقیت سازمان ایفاء کرده و زمینه لازم برای تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان را در ابعاد درون و برون سازمانی فراهم می‌کند.


عطائی‌نژاد با تاکید بر لزوم ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها در حوزه روابط عمومی، ادامه داد: چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس در 13 بخش برنامه‌ریزی شده و برگزار می‌شود.


وی اظهار داشت: بخش‌های 13گانه شامل نشریه درون سازمانی، ویژه‌نامه،کتاب، بروشور و کاتالوگ، پوستر، آگهی و رپرتاژآگهی، عکس، فیلم و تیزر، تبلیغات محیطی، وب‌سایت، مولتی مدیا، نرم افزارهای کاربردی و انتخاب کارشناس برتر روابط عمومی است.


دبیرچهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را دوم شهریورماه امسال اعلام کرد و بیان کرد: مدیران و کارشناسان روابط عمومی در بخش‌های دولتی، غیر دولتی، عمومی و خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت www.farspr.org در یک، چند یا تمام بخش‌ها شرکت و آثار خود را ارسال کنند.


عطائی‌نژاد زمان برگزاری اختتامیه این دوره از جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس را شهریورماه اعلام کرد.
انتهای پیام/ر

رقابتی سالم در جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار