مشهد؛

پاسخگویی به مطالبات ایثارگران نیازمند عزم همگانی است

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: پاسخگویی به مطالبات ایثارگران نیازمند عزم همگانی است.

پاسخگویی به مطالبات ایثارگران نیازمند عزم همگانی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ حسن فتحی نیا در نخستین همایش فصلی شورای معاونان ستاد و روسای بنیاد شهید و امورایثارگران استان گفت: با توجه به اینکه جامعه ایثارگران استان بسیار گسترده و مطالبات آنان متنوع و وسیع است در راستای پاسخگویی به آنان نیازمند عزم همگانی دستگاه های اداری استان هستیم.

وی گفت: خراسان رضوی 17هزار شهید، 49هزار جانباز، و بیش از سه هزار آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با بیان این که 306 هزار نفر تحت پوشش خدمات بنیاد استان هستند؛ افزود: در شرایط سخت امروز که محدودیت های مالی و بودجه ای داریم، بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با توجه به گستردگی جامعه ایثارگران با تمام ظرفیت و توانمندی به نحو احسن انجام وظیفه می کنند.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور گفت: حوزه ایثارگران بسیار گسترده و کار کردن در این شرایط بسیار سخت است اما این مجموعه بزرگ با توانمندی مدیران متخصص توانسته خدمات درمانی، فرهنگی و رفاهی را به خوبی پیاده کند.

فتحی نیا گفت: حل کردن مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال در این شرایط سخت هنر است و نیازمند همدلی دستگاه ها در حل معضل این بحران می باشد.

وی افزود: تعامل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی نیازمند ارتباطات بیشتر است که استانداری در تلاش است ارتباطات با محیط پیرامون را توسعه دهد و به دنبال بستر سازی در این زمینه است .

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران در بحث سهولت تردد جانبازان، گفت: یکی از مسائلی که در کار گروه مناسب سازی به ریاست معاون محترم عمرانی استانداری بطور جدی پیگیری می شود بحث مناسب سازی اماکن مراکز اداری و خدماتی ویژه جانبازان و معلولین است.

فتحی نیا به کارگروه توسعه اشتغال و سرمایه گذاری ایثارگران اشاره کرد و گفت: کارگروه اشتغال و سرمایه هر هفته و یا هفته یک بار با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران در حال برگزاری است که راهبرد ها و اهداف خوبی را برای خدمت به جامعه ایثارگری در پیش دارد.

انتهای پیام// م.م

تعامل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی نیازمند ارتباطات بیشتر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار