دست مدیران پرسپولیس در جیب هواداران

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات ژوزه و دستیارانش دست به دامان هواداران خود شده است.

فعلا کار نشود///دست مدیران پرسپولیس در جیب هوادارانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت این روزها درگیر پرونده مانوئل ژوزه و دستیارانش هستند و همین موضوع باعث شده که آنها دست نیاز به سوی هواداران دراز کنند تا بتوانند از محرومیت ها از جمله کسر امتیاز جلوگیری کنند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس از زمان صدور حکم فیفا و مهلت دو هفته ای برای پرداخت مطالبات دستیاران ژوزه دست به کار شدند و از هواداران خود درخواست کمک مالی کردند و مجموع کمک های هواداران هم تاکنون 167 میلیون تومان است.

هواداران پرسپولیس چند سالی است که از طریق سامانه هواداری به تیم محبوب خود کمک می کنند و هر سال 30 میلیارد تومان از کمک های مردمی نصیب باشگاه پرسپولیس می شود اما مسئولان پرسپولیس مدعی هستند که همه این پولها به دستشان نمی رسد و حامی مالی تعهدات خود را به نحو احسن انجام نمی دهد.

به هر حال این روش غلطی در باشگاه پرسپولیس جا افتاده است و مدیریت این باشگاه برای حل مشکلات مالی فقط متکی به هواداران است و ایده جدیدی برای درآمد زایی ندارد.

اکثر هواداران پرسپولیس را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می دهند و آنها برای تامین مخارج خود چشم به جیب والدین خود دارند. این سوال پیش می آید هوادارانی که جزء قشر ضعیف هستند چگونه می توانند با کمک های خود بدهی ژوزه و دستیارانش را پرداخت کنند و مانع کسر امتیاز از باشگاه شوند.

هواداران پرسپولیس مدتی پیش هم به حساب باشگاه پول واریز کردند اما در نهایت مشخص نشده که مجموع دریافتی ها چقدر بوده است. به هر حال مدیریت باشگاه پرسپولیس باید شفاف سازی کند که پول هواداران برای حل چه مسئله ای هزینه می شود.

به هر حال درآمد حاصل از کمک های هواداران معلوم نیست در کجا هزینه می شود که باشگاه پرسپولیس نتوانسته پول بدهی ژوزه و دستیارانش را پرداخت کند و علاوه بر این باشگاه در پرداخت پاداش های تشویقی در بند قرارداد بازیکنان خود دچار مشکل شده است.

گفته می شود اگر یک میلیون هوادار مبلغ ناچیز 10 هزار تومان یا پانصد هزار هوادار مبلغ 20 هزار تومان را مستقیم به حساب باشگاه واریز کنند در مجموع ده میلیارد تومان جمع می شود و بزرگترین مشکل پرسپولیس که همانا پرداخت مطالبات ژوزه و دستیارانش است حل می شود.

حمایت مالی هواداران یکی از راه های درآمدزایی است که می تواند تا حدودی مشکلات یک تیم برطرف کند اما شیوه های درآمدزایی دیگری هم وجود دارد که مدیریت باشگاه پرسپولیس با این شیوه ها آشنا نیستند و آسان ترین راه را برای حل مشکلات مالی خود در نظر گرفتند.

در فوتبال روز دنیا حامیان مالی نقش پررنگی برای حل مشکلات باشگاه ها ایفا می کنند اما مدیران فوتبالی کشورمان در ترغیب حامی مالی برای حل مشکلات خود ناتوان هستند.

باشگاه پرسپولیس مدتی است که با حامی مالی خود دچار اختلاف شده است و دود این اختلاف به چشم هواداران رفته است و آنها  باید  بدهی های باشگاه را به دوش بکشند.

طرح اقتصادی من برای کمک به پرسپولیس به بن بست رسید

فرشاد گلزاده،  عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: حمایت مالی هواداران یکی از راه های در آمد زایی است اما ما نباید فقط به کمک هواداران بسنده کنیم و راهکارهای دیگری هم باید در نظر بگیریم تا مشکلات مالی باشگاه برطرف شود.

وی ادامه عنوان داد: طرح اقتصادی پرسپولیس برای حل مشکلات مالی داشتم که به علت موانع ایجاد شده نتوانستم راهکار خود را در باشگاه اجرا کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد که بدون حمایت مسئولان ورزش این مسائل حل نمی شود. در بین اعضای هیئت مدیره جدید حضور ندارم اما امیدوارم مدیران جدید پرسپولیس بتوانند راهکاری برای حل مشکلات مالی باشگاه در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
خخخخخ
آخرین اخبار