مشهد؛

مشارکت آستان قدس رضوی در تصفیه فاضلاب حاشیه‌نشینان

شهردار منطقه 6 مشهد از مشارکت آستان قدس رضوی در ساخت و بهره‌برداری از یک تصفیه‌خانه مجهز فاضلاب در این محدوده خبر داد.

مشارکت آستان قدس رضوی در تصفیه فاضلاب حاشیه‌نشینانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ قاسم زوکی‌نژاد گفت: آستان قدس رضوی قبول کرده تا تصفیه خانه‌ای را در محل اراضی مزرعه نمونه تاسیس کند تا با تصفیه فاضلاب شهروندان ساکن در شهرک رجایی، کار آبیاری این مزارع از طریق پساب‌های تصفیه شده صورت پذیرد.

وی با اشاره به ساخت یک بولوار 44 متری موازی بولوار حر، افزود: در محل اتصال این بولوار 100 متری شاهد وجود ترافیک شدیدی هستیم که این بولوار موازی می‌تواند تا حدود زیادی بار ترافیکی موجود را در این محدوده کاهش دهد.

وی با اشاره به وجود 4 کیلومتر از این پروژه در زمین‌های آستان قدس رضوی، گفت: واقف این زمین 27 هکتاری، در وقف نامه خود اراضی مذکور را برای کارهای عمومی در نظر گرفته که در این زمینه هیچ مشکلی برای ادامه کار وجود ندارد.

شهردار منطقه 6 مشهد با اشاره به قرار گرفتن اراضی آستان قدس رضوی در بولوار حر واقع در این منطقه افزود: این زمین‌ها را هیچ وقت تهدید حساب نکرده‌ایم و به نوعی می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای سر و سامان دادن به وضعیت کنونی این محدوده باشد.

زوکی‌نژاد گفت: برخلاف طراحی هایی که در دهه 50 برای گسترش شهر به سمت شرق شده، بعد از انقلاب شاهد بودیم که توسعه شهر مشهد به سمت غرب این شهر پیش رفت.

انتهای پیام// م.م

تاسیس تصفیه خانه در مزرعه نمونه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار