مربی تیم ملی کامپوند:

با هدف کسب مدال در بازی های جهانی شرکت کردیم

بهزاد پاکزاد گفت: کمانداران با هدف کسب مدال در بازی های جهانی لهستان شرکت کردند.

با هدف کسب مدال در بازی های جهانی شرکت کردیم  بهزاد پاکزاد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم کامپوند در بازی های جهانی لهستان تصریحکرد: تیم کامپوند ایران در بازی های جهانی لهستان عملکردبسیار خوبی داشت و خوشبختانه با کسب یک مدال این رقابت را به پایان رساندیم.

وی افزود: دو ملی پوش کامپوند که در این رقابت ها شرکت کردند در مسابقات آسیایی تایلند با کسب مدال طلا جواز حضور در دومین دوره بازی ها جهانی را به دست آوردند.همچنین علاوه بر بخش انفرادی در بخش میکس نیز شرکت کردند.

براتچی انتظارات را برآورده کرد

مربی تیم ملی کامپوند درباره نتایجی که براتچی در این بازی ها کسب کرد بیان کرد:براتچی هر چند موفق به کسب مدال نشد اما با توجه به روندی که تیم کامپوند بانوان در چند مسابقه اخیر داشتند انتظارات را برآورده کرد و رکوردهای بسیار خوبی نسبت به گذشته ثبت کرد. او رد بخش مقدماتی در جایگاه بیستم قرار گرفت پس از صعود به مرحله حذفی مقابل حریف قدرتمند مکزیک تن به شکست داد.

 

پاکزاد در ادامه افزود:همچنین تیم کامپوند در بخش میکس نیز امتیازات بالایی به دست آورد و ملی پوشان توانستند جزء 8 تیم برتر قرار بگیرد که با عنوان هفتمی به کارش پایان داد.اسماعیل عبادی که نخستین مدال کامپوند ایران در بازی های جهانی را کسب کرد با حریفان قدرتمندی رقابت کرد اما در فینال این مسابقات نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

 

رقابت در بازی های جهانی کسب مدال را سخت می کند

مربی تیم ملی کامپوند افزود:بازی های جهانی لهستان برای ورزشکاران غیر المپیکی اهمیت بالایی دارد و رقابت زیادی بین ورزشکاران برای کسب مدال وجود دارد. تیم کامپوند ایران هم با هدف کسب مدال در این رویداد مهم شرکت کرد.

 

پاکزاد در ادامه گفت:با توجه به اهمیت بازی ها جهانی برای ورزشکاران و رقباتی که بین کمانداران برای کسب سهمیه آن وجود دارد از نظر کیفی اختلاف زیادی بین کمانداران نیست.چون ورزشکارانی که رنیکنگ بالایی دارند موفق به کسب سهمیه می شوند و دوره گذشت تیم ایران با 4 ورزشکار بازی های جهانی حضور داشت اما موفق به کسب مدال نشد.

کمانداران به جام جهانی اعزام می شوند

 پاکزاد درباره اینکه تیم کامپوند چه مسابقاتی در پیش دارد عنوان کرد:5 روز آینده مرحله سوم جام جهانی تیراندازی با کمان به میزبانی آلمان آغاز می شود که 4 روز ادامه دارد و تیم کامپوند ایران نیز با همین دو کماندار در این رقابت ها شرکت می کند. امیدوارم در این مسابقه نیز مدال جهانی را کسب کنند.

 

تنها 2کماندار موفق به کسب امتیاز برای جام جهانی شدند

وی ادامه داد:از بین کماندارانی که تاکنون در مراحل گذشته جام جهانی شرکت کردند تنها اسماعیل عبادی و پریسا براتچی موفق شدند امتیازات لازم برای صعود را کسب کنند به همین دلیل با 2 کماندار در این رقابت ها شرکت می کنیم.

مربی تیم ملی کامپوند گفت:جام جهانی تیراندازی با کمان هر سال طی 4 مرحله برگزار می شود و هر کمانداری که امتیازات لازم را کسب کند می تواند در مرحله پایانی شرکت کند. درحال حاضر عبادی درجایگاه 11 و براتچی در جایگاه 6 رده بندی جام جهانی قرار دارد.

 

انتهای پیام/

 

اعزام کمانداران به جام جهانی آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار