جانشین فرماندهی یگان های ویژه ناجا:

غرق شدن ۲۰ نفر درمناطق غیر طرح سواحل استان‌های شمالی

جانشین فرماندهی یگان های ویژه ناجا گفت: ۲۰ نفر از ابتدا‌ی امسال تاکنون درمناطق غیر طرح غرق شدند که این میزان نسبت به پارسال ۳۳ درصد کاهش داشته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار جانثاری جانشین فرماندهی یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان ومعاونان یگان ویژه در ساری با اشاره به اینکه امسال غریق در نقاط ممنوعه نداشته ایم مگر در ساعات پایانی شب گفت: ۲۰ نفر از ابتدای امسال تاکنون درمناطق غیر طرح غرق شده اند که این میزان نسبت به پارسال ۳۳ درصد کاهش داشته است.


وی افزود: طرح‌های سالم سازی دریا در شمال کشور از ابتدای تیر ماه تاکنون در سواحل گلستان، مازندران وگیلان اجرا شده است که مازندران از ۵۰۰ طرح دریا در کشور با ۲۰۰ طرح بیشترین طرح را دارد.


سردار جانثاری با بیان اینکه در مازندران ۳۶۰ منطقه ممنوعه شنا مشخص شده است گفت: امکانات و تجهیزات تفریحی در سواحل همچون جت اسکی و موتور‌های چهار چرخه و وسایل پروازی به نظارت بیشتری نیازدارد.


جانشین فرماندهی یگان‌های ویژه نیروی انتظامی کشور ضمن هشدار به کسانی که امنیت و آرامش مردم را به خطر می‌اندازند از خانواده‌ها خواست شئونات اسلامی را در سواحل دریا رعایت کنند.


وی بر ضرورت نظارت بیشتر بر طرح‌های سالم سازی دریا تاکید کرد و افزود:همه دستگاه‌های متولی سالم سازی دریا به ویژه نیروی انتظامی باید برای رفاه آسایش و امنیت مردم جدی‌تر گام بردارند.

انتهای پیام/آ


۲۰ قربانی در مناطق ممنوع شنا ۳ استان‌های شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار