ایرانشهر

توقیف 4 دستگاه خودرو تویوتا حامل البسه قاچاق در ایرانشهر

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از توقیف چهار دستگاه خودرو تویوتا حامل البسه قاچاق به ارزش 450 میلیون ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت های اصلی پلیس آگاهی استان بوده و در طرح ریزی های عملیاتی، به صورت مستمر برنامه ریزی جامع و هدفمندی در این راستا در دستور كار پلیس قرار دارد.


وی افزود: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس آگاهی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز این پلیس طی تحقیقاتی از تردد 4 دستگاه خودرو تویوتا حامل کالای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر با خبر شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف این خودروها آغاز شد.


این مقام انتظامی تصریح کرد: سرانجام روز گذشته ماموران پلیس آگاهی در یكی از محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر، خودروهای مورد نظر را مورد شناسایی قرار داده و در عملیاتی ضربتی 4 دستگاه خودرو تویوتا را متوقف كردند.


سرهنگ ملاشاهی در ادامه اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودروها انواع البسه خارجی فاقد مدارک معتبر گمرکی به ارزش 450 میلیون ریال را كشف کردند.


رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به حمل این محموله قاچاق توقیفی از مرزهای جنوب شرقی به عمق کشور افزود: در این عملیات چهار قاچاقچی دستگیر که پس از تشكیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

توقیف خودرو حامل قاچاق لباس درایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار