دستگیری باند سارقان حرفه ای و اعتراف به 8 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری باند سارقان حرفه ای در عملیات ضربتی پلیس و کشف 8 فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان   در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت، منزل و سیم و کابل در سطح شهرستان مهرستان و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور كار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چند روزه کاراگاهان پلیس آگاهی در اقدامی به موقع احدی از سارقان را در حین ارتکاب سرقت دستگیر و جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.


این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی بعمل آمده، این سارق به انجام عمل بزه خود با همکاری چهار نفر دیگر از همدستانش به 8 فقره سرقت منزل و موتورسیکلت اعتراف کرد که پس از شناسایی مخفیگاه و اطمینان از حضور همدستانش، آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از سوی مالکان وسایل نقلیه و منازل در خصوص پیشگیری از سرقت افزود: توجه به توصیه‌های پلیس باعث کاهش وقوع سرقت و جرایم در سطح جامعه می شود.

انتهای پیام/ع

انهدام باند سارقان حرفه ای  در مهرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.