شاهرود;

محور شاهرود_ بسطام حادثه خیزترین محور شاهرود

فرمانده انتظامی شاهرود محور شاهرود_ بسطام را یکی ازمحورهای حادثه خیز این شهرستان خواند و گفت : ۳۵ درصد تصادفات فوتی درون شهری سال جاری شاهرود در این محور روی داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شاهرود در حاشیه بازدید مسئولان ارشد انتظامی استان سمنان ازمحورهای حادثه خیز شاهرود، با تاکید بر اینکه حفظ جان مردم برای پلیس یک دغدغه است، محور شاهرود_ بسطام را یکی ازمحورهای حادثه خیز شهرستان شاهرود خواند و گفت : بلوار شاهرود-بسطام برخلاف تصور عمومی که یک بزرگراه است در حوزه شهری و از شوارع شهری بوده و حداکثر سرعت در این بلوار ۶۰ کیلومتر است.

 

وی باتوجه به حضور پررنگ ماموران راهور و ثبت تخلفات رانندگی در  بلوار شاهرود - بسطام گفت: حضورپلیس به عنوان مسکن مقطعی اثر گزار بوده وبرای کاهش این حوادث وسوانح گاها تلخ و جبران ناپذیر می بایست اصلاحات نقاط حادثه خیز و رفع نواقص اعلامی از سوی پلیس هرچه سریعتر توسط مسئولان شهری و شهرداری بسطام رفع شود.

 

فرمانده انتظامی شاهرود رعایت قوانین ومقررات توسط رانندگان را نیز یکی از مهمترین علل درکاهش سوانح دانست و افزود: رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین میتواند نقش چشم گیری در کاهش سوانح رانندگی و تلفات باشد.


انتهای پیام / ه


بازدید مسئولان ارشد انتظامی استان سمنان ازمحورهای حادثه خیز شاهرود


منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.