تبریز؛

آغاز عملیات آزاد راه هشترود - مراغه

مجری و مسئول آزاد راه‌های شمال‌غرب کشورگفت : پس از10 سال انتظار و آرزوی مردم شهر هشترود با آغاز عملیات قطعه 5 آزاد‌راه هشترود - مراغه به‌طول 6 کیلومتر محقق شد.

آغاز عملیات آزاد راه هشترود - مراغهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  اروجعلی علیزاده مجری و مسئول آزاد راه‌های شمال‌غرب کشور در جلسه بررسی و هماهنگی برای اجرای پروژه عملیات ورود و خروج از شهر هشترود به آزاد راه تبریز - زنجان و هشترود - مراغه گفت: این شرکت در حال تملک، کارشناسی و رضایت جلب صاحبان زمین‌های اشخاص است.

وی افزود: با آغاز قطعه 5 آزاد راه هشترود- مراغه به طول 6 کیلومتر که از روستای پوستین دوز عبور می‌کند فاصله هشترود تا آزاد راه تبریز - زنجان را 10 کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند.

علیزاده گفت: این مسیر 6 کیلومتری دارای بلوار، 2 باند رفت و 2 باند برگشت و تقاطع می‌باشد که با هزینه‌ای بالغ بر 310 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت نیز بر رفع مشکلات راه‌های روستایی به خصوص راه‌های روستایی صعب‌العبور تاکید کرد و گفت: متاسفانه ورودی و میدان‌های مناسبی برای شهر هشترود وجود ندارد که باید در زمینه شهرداری و اداره راه و شهرسازی تلاش کنند.

امینی خواستار تجهیز و نوسازی ماشین آلات سنگین راهداری هشترود شد.

 

انتهای پیام/ش

تاکید بر تجهیز و نوسازی ماشین آلات سنگین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار