منچستر یونایتد دومین تیم قد بلند لیگ برتر

سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد با خرید بازیکنان بلند قامت،این تیم را به دومین تیم قد بلند لیگ جزیره تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،خوزه مورینیو با خرید نمانیا ماتیچ، ویکتور لیندلوف و روملو لوکاکو در فصل تابستان تیم منچستریونایتد را هم اکنون به دومین تیم قد بلند لیگ برتر تبدیل کرده است.
بلندی قامت سه خرید تابستانی منچستریونایتد بیش از 6 فوت (حدود یک متر و 82 سانی متر) است.
ماتیچ یک متر و 95 سانتی متر، روملو لوکاکو یک متر و 92 سانتی متر و لندلوف نیز یک متر و 88 سانتی متر قد دارند.
ورود آنها قد بازیکنان یونایتد را به طور متوسط به یک متر و 85 سانتی متر رساند که با قد بلندترین تیم های لیگ برتر برابری می کنند.

میانگین قدی منچستر یونایتد فقط چند میلیمتر کوتاهتر از تیم وست بروم است - که تونی پولیس سرمربی این تیم تاکید ویژه ای روی بازی فیزیکی دارد - و یک میلیمتر بلندتر از کریستال پالاسی است که رتبه سوم را در اختیار دارد.

البته ماتیچ و لوکاکو از زمان حضورشان در چلسی برای مورینیو آشنا هستند و اضافه شدن آنها به یونایتد بخشی از روند مداوم این مربی است.

هنگام ورود مورینیو به منچستر یونایتد در سال 2016، یونایتد هفتمین تیم قد بلند لیگ برتر بود و لوئیس فن خال، سرمربی سابق این تیم، از کوتاهی قد تیم خود بخصوص هنگام ضربات ایستگاهی،شکایت داشت.

سال 2015 هنگامی که مورینیو برای دومین بار چلسی را ترک کرد،این تیم پس از استوک سیتی دومین تیم قد بلند لیگ جزیره بود. با شروع فصل گذشته آنها با یک متر و 55 سانتی متر قد به میانه های جدول رسیدند، در حالی که یونایتد به رتبه چهارم رسیده بود زیرا سرمربی جدید آنها پوگبا، زلاتان ابراهیموویچ و اریک بیلی را به تیم اضافه کرده بود.
شش نفر از هفت بازیکنی که مورینیو به عنوان سرمربی یونایتد به خدمت گرفته است بیش از 6 فوت(یک متر و 82 سانتی متر) بلندی قامت دارند ،تنها هنریک میختاریان استثناء است، قد او 5 فوت 10 اینچ (یک متر و 55 سانتی متر) است.

در حال حاضر چهار تیم دیگر لیگ برتر دارای میانگین قدی 6 فوت (یک متر و 82 سانتی متر) یا بالاتر هستند ؛ واتفورد، استوک، وستهام و هادرسفیلد
انتهای پیام/

قد بلندترین تیم های لیگ برتر کدامند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار