ایندیپندنت ریپور‌تر: ترامپ پیش از امضای تحریم‌های روسیه با پوتین تلفنی گفتگو کرد

پایگاه اینترنتی «ایندیپندنت ریپور‌تر» مدعی شد رئیس‌جمهور آمریکا پیش از امضای طرح تحریم‌های جدید روسیه، با همتای روس خود به صورت تلفنی گفتگو کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی انگلیسی‌زبان «ایندیپندنت ریپور‌تر» ادعا کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و ولادیمیر پوتین، همتای روسی‌اش، پیش از امضای تحریم‌های روسیه تلفنی گفتگو کرده بودند.

این پایگاه اینترنتی انگلیسی‌زبان با طرح این ادعا افزود: در حالی که آمریکایی‌ها منتظرند است ببینند آیا دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، لایحه‌ای را امضا خواهد کرد که هم سبب اعمال تحریم‌هایی بر روسیه می‌شود و هم تا سطح خاصی سبب ایجاد ممانعت در اعمال قدرت او در برداشتن تحریم‌ها علیه این کشور اروپای شرقی می‌شود، امروز ما به یک نکته مهم دست یافتیم و آنکه رئیس جمهور ترامپ در واقع این لایحه را امضا کرده است.

بر اساس ادعای این پایگاه اینترنتی، در حال حاضر از طریق بنیانگذاران مشترک ائتلاف دموکراتیک مشخص شده است که رئیس جمهور ترامپ قبل از امضای این لایحه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، گفتگو کرد.

این موضوع با پیامی از سوی اسکات دورکین بنیانگذار مشترک ائتلاف دموکراتیک همراه شد که گفت: «من نیز همین خبر را از یک منبع متفاوت شنیدم.»

در همین حال، مجری تلویزیونی فاکس نیز در گفتگو با کلیان کانوی، مشاور رئیس جمهور آمریکا، از او پرسید آیا رئیس جمهور ترامپ قبل از امضای این لایحه با ولادیمیر پوتین گفتگو کرد یا خیر. کانوی گفت: نمی‌توانم در این باره اظهار نظر کنم و از این موضوع اطلاع ندارم.»

انتهای پیام/

گفتگوی تلفنی ترامپ و پوتین پیش از امضای طرح تحریم‌های روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار