تبادل اسرای حزب الله بصورت گام به گام انجام می‌شود

مبادله 5 اسیر حزب الله با تروریستهای جبهه النصره به صورت مرحله‌ای و گام به گام صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ، تبادل اسرای حزب الله با تروریستهای جبهه النصره بصورت گام به گام صورت می گیرد به طوری که ابتدا چندین دستگاه اتوبوس در مقابل آزادی چند اسیر حزب الله بین دو گروه مبادله می شوند.

این شبکه تلویزیونی افزود: همه اطراف و جریانها همچنان در انتظار کامل شدن تدابیر لجستیکی اتخاذ شده برای پایان عملیات تبادل در گذرگاه السعن در حومه حماه هستند.

مسئول واحد ارتباطات و هماهنگی حزب الله گفت : پیش بینی می شود عملیات آزادی پنج اسیر بین ساعت 3 تا 6 عصر به وقت محلی یعنی 16:30 تا 19:30 به وقت تهران انجام شود.

پس از تبادل تروریستهای جبهه النصره و خانواده هایشان با اسرای حزب الله در گذرگاه السعن، کاروان اسیران آزاد شده حزب الله به سمت منطقه جوسیه القصیر حرکت خواهد کرد.
 
پیش از این، تبادلی میان حزب الله و گروه النصره صورت گرفت که بر اساس آن سه اسیر حزب الله با چهار زندانی النصره مبادله شدند.
 
مرکز اطلاع رسانی ارتش لبنان از آغاز حرکت کاروان جبهه النصره از حمص به سمت السلمیه خبر داد، به طوری که تبادل در گذرگاه السعن در حومه حماه صورت می گیرد. 
 
 تروریست های جبهه النصره بعد از  ظهر دیروز و قبل از اینکه از ارتفاعات عرسال در لبنان خارج شوند، برخی مراکز، دفاتر، تجهیزات نظامی و اسناد متعلق به خود را سوزاندند. 
 
در همین حال مقاومت لبنان با گروه مسلح «گردان های اهل الشام» در اردوگاه های وادی حمید نزدیک شهر عرسال به توافق رسید. بر اساس این توافق، افراد مسلح این گروه به همراه خانواده هایشان به روستاهای خود در سوریه منتقل خواهند شد. 
 
 
انتهای پیام/
 

روند مرحله‌ای تبادل اسرای حزب الله 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار