سنندج؛

اکران رایگان انیمیشن "در مسیر باران" در سینما بهمن سنندج

همزمان با شب میلاد حضرت امام رضا(ع) ودهه کرامت انیمیشن سینمایی «در مسیر باران» به کارگردانی «حامد کانبی»  امروز پنجشنبه 12 مرداد در سینما بهمن سنندج به صورت رایگان اکران می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: این انیمیشن ایرانی روز پنجشنبه 12 مرداد ماه سال جاری در سانس‌های 18 و 20 در سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهمن سنندج به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) به روی پرده می‌رود.

وی با بیان اینکه مخاطب این انیمیشن بیشتر گروه سنی نوجوان و خانواده است، افزود: انیمیشن سینمایی «در مسیر باران» با تکنیک سه‌بعدی رایانه‌ای در مدت 2 سال با بیش از صد نفر متخصص به سفارش مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مدت زمان 90 دقیقه ساخته شده است.

مرادی با دعوت از علاقه مندان جهت دیدن این انیمیشن گفت: انیمیشن سینمایی در مسیر باران با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و حوزه هنری همزمان با میلاد فرخنده حضرت ثامن الحجج (ع) در سینماهای حوزه هنری به صورت همزمان و رایگان اکران می‌شود.

انیمشن سینمایی «در مسیر باران» روایتگر روزهای سخت زندگی مردی به نام ریان است که خشکسالی تاب و توانش بریده و روزگار را بر او و خانواده‌اش سخت کرده است؛ ریان دل از خانه و خانواده می‌برد و با دوست قدیمی‌اش هرمز عزم تجارت می‌کند و به سوی مرو راهی می‌شود اما این راه پر پیچ و خم شروع دنیای تازه‌ای برای او و دوستش هرمز است.

انتهای پیام/م

اجرای انیمیشن «در مسیر باران» در سینما بهمن سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.