دادرس گفت: باید به بحث حضور بازیکنان ایرانی پانیونیوس مقابل نمایتده رژیم اشغالگر قدس منطقی نگاه کرد چراکه غیبت آن‌ها در این بازی محرومیت‌های مختلفی را در برداشت.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در مورد بازی دو ملی پوش ایران مقابل نماینده رژیم صهیونیستی گفت:   اختیار شجاعی و حاج صفی برای بازی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس دست خودشان نبوده و آن ها به دلیل قرارداد داشتن با تیم یونانی مجبور بودند تابع مسئولان باشگاه پانیونیوس باشند. تیم یونانی هم برای موفقیت در پلی آف لیگ اروپا بازیکنان ایرانی را ملزم کرده که مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس به میدان روند و اگر آن ها چنین کاری انجام نمی دادند بدون شک باید محرومیت های بعدی را متحمل می شدند.

او درباره اینکه بازیکنانی مانند اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش در سال های اخیر حاضر نشدند برای تیم های اروپایی خود مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر قدس به میدان بروند، گفت: باشگاه جهانبخش و دژاگه با آن ها تعامل داشتند و برهمین اساس این بازیکنان مقابل تیم رژیم اشغالگر قدس بازی نکردند اما باشگاه پانیونیوس یونان برخلاف بازی رفت، در بازی برگشت پلی آف لیگ اروپا به حاج صفی و شجاعی اجازه نداده تا مقابل مکابی به میدان نروند. بنابراین باید به دور از هرگونه هیاهویی درمورد اقدام آن ها تصمیم بگیریم.

دادرس ادامه داد: من هم موافق این اقدام شجاعی و حاج صفی نبودم اما اگر آن ها برای همراهی پانیونیوس مقابل رژیم اشغالگر قدس اختیار داشتند، بحث متفاوت بود. شرکت نکردن ورزشکاران ایرانی مقابل حریفانی از این رژیم یک قانون است و زمانی که ورزشکاران ما این قانون را رعایت می کنند، نباید چندان وارد بحث پرداخت پاداش به آن ها شویم. در حال حاضر هم شجاعی و حاج صفی بازیکنان تیمی یونانی هستند که به تشخیص کادرفنی و مسئولان باشگاه مجبور بودند مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس بازی کنند.

او افزود: نبایست به حاح صفی و شجاعی فشار بیاوریم و باید در آرامش با این مسئله برخورد کرد. اگر یادتان باشد چند سال پیش مهرداد میناوند به عنوان بازیکن اشتورم گراتس اتریش مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس به میدان رفت اما با محرومیتی از سوی مسئولان فدراسیون مواجه نشد. شجاعی و حاج صفی هم با احترام به قوانین جمهوری اسلامی ایران و تعامل با باشگاه یونانی در بازی دور رفت پلی آف لیگ اروپا شرکت نکردند اما در بازی برگشت مجبور به حضور در میدان شدند. بنابراین باید درمورد آن ها منطقی تصمیم بگیریم.

 عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد در قرارداد شجاعی و حاج صفی با پانیونیوس بندی ذکر نشده که آن ها در مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر قدس به میدان نروند و به همین دلیل باشگاه یونانی با استناد به قراردادشان به آن ها الزام کرده که مقابل حریف تیم رژیم غاصب صهیونیستی بازی کنند.

انتهای پیام/

صحبت های دادرس در مورد اقدام شجاعی و حاج صفی

برچسب ها: شجاعی ، حاج صفی ، دادرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الف - م
۱۹:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
چه تحلیل وپاسخ آبکی !!!! چه راحت غیرت ، شرافت وافتخاراتمان را به حراج گذاشته ایم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
باسلام/درمملکتی اینهمه شهید گرانقدرداده تا جمهوری اسلامی برپا بشود ویکی از ارکان جمهوری اسلامی آرمان های نظام مقدس انقلاب وامام راحل است وحضرت اما راحل خمینی کبیر (ره)حمایت ازفلسطین ومبارزه با اسراییل بود وهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
منجر بشه
چه اشکالی داشت محروم بشوند؟
خیلی از اینها بهتر ها از مدال طلا گذشتند و به پهلوانی رو اوردند
آخرین اخبار