جباری: بازی یک طرفه ای مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم/ گل نزنیم، فشار روی بازیکنان زیاد می شود

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نمایش خوبی مقابل استقلال خوزستان داشتیم اما در رسیدن به گل ناکام ماندیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛،مجتبی جباری درباره توقف استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران بیان کرد: بازی در اختیار ما بود و نمایش خوبی داشتیم. موقعیت‌های خوبی هم خلق کردیم و باید به گل می رسیدیم که این امر رخ نداد. البته داور باید در 2 صحنه برایمان پنالتی می‌گرفت که متأسفانه چنین نشد.

او درباره فشار هواداران به استقلال گفت: استقلال باید لحظه به لحظه بهتر شود. با توجه به اینکه استقلال جوان شده، تلاش می‌کنیم که به شرایط خوبی برسیم و مطمئن باشید در آینده همراه با نتایج خوب از لحاظ سبک بازی هم بهتر می شویم.

جباری درمورد شرایط بدنی اش اظهار داشت: شرایط بدنی خوبی دارم و کادر فنی در روزهای اخیر در تمام زمینه ها با من کار کردند. امیدوارم در روزهای آتی به آمادگی دلخواهم برسم. هرچند مدتی از فوتبال ایران دور بودم اما تلاش می کنم در هفته های آتی به شرایط ایده آل نزدیک شوم.

او درمورد تغییرات فوتبال ایران گفت: انتظار داشتم فوتبال ایران نسبت به گذشته پیشرفت داشته باشد اما تغییر خاصی در فوتبال ایران ندیدم. با این حال نسبت به سایر تیم ها نشان دادیم رشد خوبی داریم. اگر بتوانیم در بازی بعدی پیروز بشویم و اعتماد به نفس تیممان بالا برود، شرایط استقلال بهتر می شود.

جباری درباره احتمال تکرار اتفاقات هفته های ابتدایی فصل گذشته برای استقلال اظهار داشت: به نظرم بازی کاملاً یکطرفه ای مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم و موقعیت های زیادی داشتیم استقلال خوزستان کاملاً دفاعی بازی کرد. حق‌مان برد بود اما متأسفانه خوش‌شناس هم نبودیم. البته تلاش می کنیم گزینه شانس را کمرنگ تر کنیم.

هافبک تیم استقلال درمورد بازی دفاعی حریف گفت: به هر حال استقلال خوزستان برای کسب امتیاز به آزادی آمده بود و از رسیدن به هدفش هم خوشحال بود. ما میزبان بودیم و طبیعی بود که برای رسیدت به گل از همان ابتدای بازی فشار بیاوریم. اگر گل زودهنگام به ثمر می رساندیم، مطمئناً شرایطمان در طول بازی بهتر می شد. زمانی که نتوانستیم به گل برسیم، فشار زیاد شد و نتوانستیم با تمرکز لازم پیروز از میدان خارج شویم.

جباری درباره حمایت تماشاگران بیان کرد: تماشاگران به من لطف داشتند و امیدوارم بتوانم جواب محبت‌های آن ها را بدهم.

انتهای پیام/

اظهارات مجتبی جباری پس از دیدار استقلال تهران و خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار