هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آماده سازی محتوای آموزشی زبان انگلیسی برای جهان اسلام

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی از تولید محتوای آموزشی زبان انگلیسی متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی برای جهان اسلام خبر داد.

آماده سازی محتوای آموزشی زبان انگلیسی برای جهان اسلام  / پوشش 650 هزار نفری آموزش‌های تخصصی به جهاد دانشگاهیسعید هاشمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد برنامه‌های آموزشی جهاد و دستاوردهای آن اظهار کرد: فعالیت‌ها در سه حوزه آموزش‌های تخصصی، علمی کاربردی و آموزش عالی ارائه می‌شود که در آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی شبکه گسترده‌ای در سراسر کشور با 140 مرکز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به طور کلی یکی از اهداف اصلی ما ایجاد فرصتی برای تکمیل  آموزش‌های آکادمیک است و یکی از مباحثی که در سال اقتصاد مقاومتی دنبال می‌کنیم اقدام به نیازسنجی و تشکیل کارگروهی برای این موضوع شده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه مدرسه اقتصاد مقاومتی ایجاد کرده ایم، گفت: برای این منظور تدوین منابع نیز انجام شد علاوه بر این موضوع در حوزه آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت، دوره‌های ملی در دستور کار قرار گرفت.

آموزش سالیانه 650 هزار نفر در حوزه های مهندسی و علوم پایه

هاشمی تصریح کرد: از جمله این آموزش‌ها تولید محتوای آموزش زبان انگلیسی بوده که در هشت بسته متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی کلید خورده و با همکاری دانشگاه‌های کشور تاکنون چهار بسته از این منابع آموزشی آماده شده است، امیدواریم تا پایان سال این طرح به پایان برسد هر چند این مجموعه آموزشی نه تنها خاص کشور ایران بلکه برای جهان اسلام کاربرد دارد.

وی اظهار کرد: در حوزه‌های مهندسی و علوم پایه نیز منابع آموزشی مختلفی در نظر گرفتیم و در تلاش هستیم تا آموزش ها را از سمت عمومی به تخصصی سوق دهیم.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه سالانه 650 هزار  نفر از این آموزش ها بهره‌مند می‌شوند، یادآور شد: نگاه محصول محوری که به فعالیت‌ها داریم تکمیل کننده آموزش های موجود بوده و با توجه به نرخ بیکاری کشور افراد تحت پوشش را به سمت بازار سوق می‌دهد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار