شهرکرد؛

نتایج اولیه آزمون سراسری ۹۶ فردا اعلام می‌شود

نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور فردا یکشنبه ۱۵ مرداد منتشر می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از ساعت ۱۸ فردا فردا یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶ به صورت کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org منتشر می‌شود.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور؛ دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون هر یک از گروه‌های آزمایشی از عصر چهارشنبه گذشته ۱۱ مرداد برای کلیه داوطلبان بر روی پایگاه این سازمان قابل مشاهده و دریافت است.

این دفترچه راهنما علاوه بر دریافت از طریق سایت مذکور، از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ مرداد در کلیه باجه‌های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می‌گردد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی می‌توانند در زمان مقرر با مراجعه به باجه‌های روزنامه فروشی شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ ۱۰ هزار ریال به عنوان کارمزد توزیع هر دفترچه، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

تأکید شده است: دفترچه مذکور رایگان بوده و داوطلبان به جز کارمزد توزیع، هزینه‌ای دیگری نباید پرداخت کنند.

هر یک از داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و یا زبان‌های خارجی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌بایست دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی ذیربط را دریافت نمایند.

کلیه داوطلبان می‌بایست پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، کد رشته‌های تحصیلی مورد علاقه خود را مشخص نموده و از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ مردادماه جاری به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود درج کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.