مشهد؛

آغاز عملیات اعزام زائران خراسانی به سرزمین وحی

نخستین گروه از زائران استان‌های خراسان‌های رضوی و شمالی به سرزمین وحی از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام می شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: مدیران فرودگاه مشهد مصمم هستند با آمادگی بالا عملیات اعزام زائران حج تمتع ۹۶ را مدیریت کنند و از مدت‌ها قبل با برنامه ریزی‌های منسجم و جلسات توجیهی و آموزشی، تمامی ارگان ها، واحد‌ها وکارکنان به درک خوبی از اهمیت موضوع حج سال جاری و لزوم ارایه‌ی خدمات باکیفیت به زائران رسیده اند.

وی افزود: نخستین کاروان حج تمتع ۹۶ از امروز ۱۵ مرداد ماه با هواپیمایی سعودی و به شماره پرواز ۵۸۶۹ مشهد را به مقصد مدینه ترک می کند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۰ هزار زائر از خراسان‌های رضوی و شمالی در قالب ۷۴ کاروان توسط ایرلاین سعودی با ۷۴ پرواز بوسیله‌ی هواپیما‌های ایرباس A۳۳۰ از فرودگاه مشهد به سرزمین حج اعزام خواهند شد.

قاسم زاده خاطر نشان کرد: پرواز‌های رفت و عملیات اعزام زائران به حج تمتع سالجاری از مورخ ۱۵ مرداد آغاز و تا ۲۸ مردادماه ادامه خواهد داشت و عملیات بازگشت زائران به مشهد مقدس از ۱۷ تا ۲۸ شهریور ماه امسال انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام// م. ه.

 

اعزام زائران خراسانی به سرزمین وحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.