بروجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور هیأت‌های خارجی در مراسم تحلیف نه به تلاش آمریکا برای منزوی کردن ایران بود

یک فعال اصلاح‌طلب گفت: حضور هیأت‌های خارجی در مراسم تحلیف نشان داد که تلاش‌های آمریکا برای منزوی کردن ایران کارساز نیست.

اشرف بروجردیاشرف بروجردی فعال اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور هیأت‌های مختلف خارجی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، اظهار داشت: ما باید از ایران به عنوان کشوری مقتدر در سطح بین الملی  تعریفی ارائه کنیم و نوع عملکردش را به تصویر بکشیم که نشان بدهد اقتدار ایران به چه معناست.

وی ادامه داد: مقام معظم  رهبری و رئیس‌جمهور تاکید داشتند که اقتدار ایران فقط به معنای قوه نظامی نیست بلکه باید از جهت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه‌ای قابل قبول باشیم که بتوانیم برای دنیا به عنوان مرجع قرار بگیریم، هنگامی که ما چنین جایگاهی را  ترسیم کنیم هیچکس نمی‌تواند ما را منزوی کند.

این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به تلاش‌های ترامپ برای منزوی کردن ایران، تاکید کرد: آمریکا همواره تلاش کرده ما را به عنوان کشور درجه دو یا اینکه حرفمان مورد توجه دیگران نیست، معرفی کند اما حضور هیأت‌های خارجی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور نشان داد که تلاش‌های آنان کارساز نبوده است.

بروجردی اضافه کرد: در مراسم تحلیف آثار رفتار جمهوری اسلامی  را در بین کشورهای مختلف دیدیم حضور هیأت‎های خارجی نشان داد که آنان نسبت به موقعیت ایران حساس‌اند.

این فعال اصلاح‌طلب خاطر نشان کرد: حضور  9 رئیس جمهور، معاونین آنان، رژسای مجالس و هیأت‌های پارلمانی در سطوح مختلف نشان می‌دهد که نه تنها ایران منزوی نیست، بلکه مورد توجه است.

انتهای پیام/

 

ارزیابی حضور هیأت های خارجی در مراسم تحلیف رئیس جمهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.