سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 
از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  پانزدهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:
 

2397...0921:لطفا در مورد بازنشستگی بیمه روستایی که قرار بود با ده سال سابقه برای افراد بالای ۶۵ سال و در صورت کمتر بودن سابقه با پرداخت مابه‌‌التفاوت صورت گیرد،گزارش تهیه کنید.

 

7021...0922:خبری مبنی بر کار کردن مهاجران افغانی قانونی و غیرقانونی در شهرداری تهران منتشر کردید، لطفا گزارشی ارائه دهید که در شرایطی که بسیاری از مردم کشور شغلی ندارند، آیا صلاح است اتباع غیرمجاز در کارهای دولتی مشغول باشند؟

 

پیگیری کنید،چرا با وجود تذکر برای صرفه جویی در مصرف برق ,چراغ اکثر مدارس بندر عباس ها در شب روشن هست!

 

6474...0918:در مورد کمیسیون های دریافتی باربریهای پایتخت از رانندگان زحمتکش که تقریبا هرجور دلشان بخواهد کمیسیون دریافت می کنند،گزارش تهیه کنید

 

1662...0912:مدتي است روبروی مجتمع قضايي شهيد قدوسي فضاي زير پل هوايي مبدل گشته به پاركينگ و براي ورودي خودرو 5000 تومان دريافت مي كنند،در اين خصوص بررسي بفرمائيد.

 

3392...0939:طرح پرستار بیمارستانی سلامت جامعه را به خطر می اندازد.خواستار اصلاح در دفترچه کنکور و حذف کد رشته پرستار بیمارستانی هستیم.

 

0685...0916:در مورد پمپاژ آب از مناطق پر آب به مناطق کم آب و ایجاد آبادانی و جلوگیری از هدر رفت آبهای سطحی کشور گزارش،میزگرد و نظر سنجی عمومی تهیه کنید.

 

2386..0912:در خیابان فرشته پایتخت،کوچه بوسنی و هرزگوین،برای ساختن ساختمان درختان را آتش می زنند،ساختمان در کوچه بسیار باریکی در حال ساخت است که باعث آزار همسایگان و خرابی قسمت هایی از آپارتمان ما شده است،چگونه اجازه ساخت چنین برجی داده شده است؟

 

7383...0913:لطفا در مورد ثبت نام سری جدید سهام عدالت اطلاع رسانی کنید.

 

0685...0916:آبهای سطحی کشور بدون استفاده به هدر می روند، بدون اینکه از آنها در زمینه کشاورزی و آشامیدن مورد بهره برداری قرار گیرند،میتوان با خط لوله آنها را جهت مصرف و استفاده به شهرهای فاقد آب شرب پمپاژ نمود؟!

 

0685...0916:آیا خودروهای ساخت داخل از نظر کیفیت،قیمت،ایمنی و استاندارد های جهانی مناسب و در خور این ملت می باشند و همخوانی با تکنولوژی و طراحی روز دنیا دارند؟!

 

1397..0913:لطفا درباره وضعیت استخدام شده ها در طرح تحول سلامت گزارش تهیه فرمایید. به صورت شرکتی استخدام می کنند اما شرکت قرارداد مدت دار نمی بندد و همیشه قراردادی که به دست پرسنل می رسد،تاریخ گذشته است.

 

0685...0916:مسوولان و اقتصاد دان های کشور یک تحقیق و بررسی و نظر سنجی کلی بفرمایند که وام مسکن کنونی چند درصد قیمت کلی یک ساختمان استاندارد و ایمن را دارد!

 

3690...0919:ما در خانه های زیرزمینی زندگی میکنیم که آنتن دهی موبایل صفر است، این مشکل را پیگیری کنید .

 

0685...0916:ساخت و ساز باید از هر نظر کنترل شود تا جامعه از نظر قیمت ،کیفیت و سند آنها در دراز مدت با مشکل مواجه نشود و آرامش و عدالت و مدیریت در این رابطه حفظ گردد.

 

0685..0916:باید مخازن گاز CNG خودرو ها ، از نظر خوردگی و تاثیرات مخرب گاز روی موتور را در دراز مدت بررسی نمایند، زیرا مثل یک بمب سیار عمل می کنند و جان و سلامتی ملت را تهدید می کنند .

 

انتهای پیام//

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
تشکر از خبرهای خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
حسن شاکری
۲۰:۱۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
سلام. چرا در خبر محموله صادرات ۸۶ نفر شتر ، برای شمارش شتر از نفر استفاده کرده اید در صورتی که واحد شمارش دام ها راس میباشد لطفا پیگیری کنید ممنون
آخرین اخبار