مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی تا ۳۱ مرداد خبر داد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  لیدا نیک‌روش مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 15 مرداد آخرین روز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی اعلام شده بود، گفت: این زمان تا 31 مرداد ماه تمدید شد.

وی افزود: احتمال دارد تا در شهریور ماه یک یا دو هفته مجدداً سایت برای ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی باز شود، اما مدیران مدارس از 18 مرداد به این سایت دسترسی خواهند داشت و می‌توانند دانش‌آموزان را به صورت گروهی ثبت‌نام کنند ضمن اینکه خود دانش‌آموزان هم به صورت فردی امکان ثبت نام تا 31 مرداد ماه را خواهند داشت.

نیک‌روش با اشاره به آمار ثبت نام الکترونیکی کتب درسی دانش‌آموزان ابتدایی تهران و پیش دانشگاهی کشور، خاطرنشان کرد: تاکنون 430 هزار دانش‌آموز دبستانی تهران و بیش از 110 هزار دانش‌آموز پیش دانشگاهی کشور  در سامانه ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی نام نویسی کرده اند.

وی افزود: علت پایین بودن ثبت‌نام در دوره پیش دانشگاهی این است که معمولاً در پیش دانشگاهی، ثبت‌نام گروهی انجام می‌شود و به دلیل تغییر رشته و برگزاری امتحانات شهریور ممکن است که ثبت نام‌ها در شهریور بیشتر شود.

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با ارزیابی از ثبت‌نام الکترونیکی کتب درسی برای نخستین بار در کشور، گفت: برای سال نخست خیلی خوب بود و فکر نمی‌کردیم بیش از 500 هزار ثبت نام داشته باشیم اما تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده مشکلات احتمالی را هم برطرف کنیم.

نیک‌روش تأکید کرد: ثبت نام اینترنتی کتب درسی برای دانش‌آموزان ابتدایی تهران و پیش دانشگاهی سراسر کشور تا 31 مرداد ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند به سایت اینترنتی www.irtextbook.com مراجعه و نسبت به ثبت نام کتاب‌های مورد نظر اقدام کنند.

انتهای پیام/

تمدید مهلت ثبت نام انترنتی کتب درسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۸:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام
با وجود ثبت شش رقمی سریال شناسنامه باز هم وارد سامانه نمیتونم بشم.واین پیام که باید شش رقمی باشه میاد
Iran (Islamic Republic of)
متین قذاقیه
۲۱:۰۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام
برای پایه هفتم نمیتونم ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
کوشان
۱۳:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
نمیتوان وارد سایت شد چکار باید کنم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۳۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
من موفق به ثبت نام کتاب ابتدایی نشدم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۱:۴۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام .چرا نمیتونم وارد سامانه بشم
Iran (Islamic Republic of)
کامپیوتر پرشین
۱۷:۱۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
سلام
این سامانه کتاب درسی همچنان مشکل داره
با وجود گذشتن چند روز از 15 مرداد ماه هنوز هم کلاسهای دوم به بالا وارد سامانه نمیشوند.
لطفا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
سامانه سناد ثبت نام اتباع را بسته و دانش آموزان را نمی شود ثبت نام کرد یا سنجش فرستاد و از اون طرف کتاب براشون ثبت کرد!!متاسفانه کسی پاسخگو نیست؟!باشگاه خبرنگاران پیگیری لطفا
Iran (Islamic Republic of)
اسما روستايي
۰۰:۰۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
عالي
Iran (Islamic Republic of)
اسما روستايي
۰۰:۰۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
عالي
آخرین اخبار