مدیر آموزش و پرورش دزفول از افتتاح ۳ باب مدرسه در این شهرستان به منظور افزایش فضای آموزشی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت : دبستان ۱۰ کلاسه مهرشهر در منطقه کوی آزادگان با مساحت دو هزار و ۸۰۰ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۵۵۰ متر در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: ساخت این مدرسه از سال ۹۱ آغاز شده که به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی ناتمام مانده بود. این مدرسه با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ساخته شده است و در دو نوبت برای دانش‌آموزان پسر و دختر فعالیت می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: همچنین دبستان دخترانه نهال انقلاب، یک مدرسه شش‌کلاسه با مساحت یک هزار مترمربع و یک هزار و ۳۰۰ متر زیربنا است که شروع ساخت آن از سال ۹۳ بوده و برای ساخت آن یک میلیارد تومان نیز هزینه شده است.

جرجانی عنوان کرد: ساخت مدرسه ۶ ‌کلاسه برادران شهروز از سال ۹۱ آغاز شده، این مدرسه دارای مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۱۰۰ متر است که با هزینه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

وی بیان داشت: امسال این مدرسه به عنوان یک مدرسه ابتدایی پسرانه استفاده می‌شود اما از سال آینده برای متوسطه اول و برای دختران استفاده خواهد شد.


انتهای پیام/م

افتتاح مدرسه در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.