مادورو هواپیمای ریاست‌جمهوری ونزوئلا را در اختیار ورزشکاران این کشور قرار داد!

رئیس‌جمهور ونزوئلا برای اینکه ورزشکاران این کشور به سبب بحران مالی، مسابقات بین‌المللی را از دست ندهند، هواپیمای ریاست‌جمهوری را در اختیار آن‌ها قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، روز یکشنبه اعلام کرد هواپیمای ریاست جمهوری را در اختیار ورزشکاران کشورش قرار می‌دهد تا دیگر ورزشکاران این کشور در رویدادهای بین‌المللی غیبت نداشته باشند.

تیمهای ملی رشته‌های والیبال، شمشیربازی و سافتبال ونزوئلا از جمله تیم‌های این کشور هستند که در این اواخر به علت مشکلات مالی زیادی که تحت تاثیر بحران اقتصادی کشورشان با آن‌ها روبرو شده‌اند، نتوانستند در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا کنند.

نیکلاس مادورو در برنامه تلویزیونی یکشنبه‌های خود اعلام کرد: «اگر تیم‌های ملی به علت برخی کارشکنی‌ها نمی‌توانند در رویدادهای ورزشی بین‌المللی حضور پیدا کنند، هواپیمای ریاست جمهوری از این پس در اختیار ورزشکاران کشور قرار می‌گیرد تا بتوانند به هر کجای دنیا که لازم باشد بروند. هواپیمای ریاست جمهوری ونزوئلا از این پس در خدمت ورزشکاران کشور است.»

رئیس جمهور ونزوئلا افزود: «من می‌توانم برای تردد و جابجا شدن از خودرو، موتورسیکلت و حتی الاغ استفاده کنم، اما تیم‌های ملی ورزش کشورمان نباید هیچ رویداد ورزشی بین المللی را از دست بدهند. باید کاری کنیم که از این پس هیچ یک از تیمهای ملی ونزوئلا در رویدادهای ورزشی بین‌المللی غیبت نداشته باشد.»

شمار زیادی از شرکت‌های هواپیمایی در ونزوئلا فعالیت خود را متوقف کرده‌اند و برخی نیز به طرز قابل توجهی پروازهای خود را کاهش داده‌اند. مسئولان این شرکت‌ها می‌گویند دولت ونزوئلا -که از سال ۲۰۰۳ نرخ تبادل ارز را کنترل می‌کند- بدهی‌های سنگینی به آن‌ها دارد که طبق اعلام انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی بالغ بر سه میلیارد و هشتصد میلیون دلار برآورد می‌شود.

انتهای پیام/

هواپیمای ریاست‌جمهوری ونزوئلا در اختیار ورزشکاران این کشور قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار