کرمان؛

حمایت قانونی دستگاه قضاء از آمران به معروف و ناهیان از منکر

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند تاکید کرد:دستگاه قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت قانونی بعمل می آورد .

حمایت قانونی دستگاه قضاء از آمران به معروف و ناهیان از منکربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛سید مهدی قویدل در جلسه معاونت قضائی ستاد امر به معروف شهرستان زرند که در محل دفتر دادستان این شهرستان برگزار گردید،اظهار داشت: در وضعیت کنونی که آسیب های اجتماعی فروانی دامنگیر جامعه امان شده است امر به معروف و نهی از منکر که همان مسئولیت اجتماعی می باشد ضرورت اصلی جامعه برای رویارویی با معضلات موجود می باشد .

وی ادامه داد: در احادیث و روایات نیز به این فریضه مهم تاکید موکد شده است و بارها معصومین (ع) فرموده اند در جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر ترک شود اشرار بر آنها مسلط خواهند شد.

این مقام قضائی عنوان کرد: یکی از اهداف و برنامه های مهم دشمنان در جهت افزایش تهاجمات فرهنگی کمرنگ کردن این فریضه و ایجاد روحیه یاس و ناامیدی و بی تفاوتی در جامعه می باشد و به نوعی با هنجار شکنی ها و شیوع برخی ناهنجاریها در سطح جامعه بدنبال تغییر سبک زندگی مردم هستند .

دادستان عمومی و انقلاب زرند تاکید کرد: ضرورت دارد این فریضه برابر قانون احیا شده و با تکیه بر قانون حمایت از امران به معروف و ناهیان از منکر و نیز تاکید مقام معظم رهبری در دیدار مسئولین عالی قضایی به این موضوع مهم اهتمام ورزیده شود.

 

انتهای پیام/س

 حمایت قانونی دستگاه قضاء از آمران به معروف و ناهیان از منکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار