کرمان؛

تزئینات گران خودرو،عامل سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: با تلاش پليس در 48 ساعت گذشته 6 سارق قطعات و محتويات داخل خودرو دستگير و آنان به 11 فقره سرقت اعتراف کردند.

تزئینات گران خوردو،عامل سرقتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت:ماموران انتظامی با راه اندازی گشت های آشکار و پنهان در 48 ساعت گذشته موفق شدند 6 سارق را دستگير، و آنان را جهت تحقيقات بيشتر به مقرهای انتظامی دلالت دادند.

وی افزود:سارقان دستگير شده در بازجوئی های ماموران تخصصی اين فرماندهی به 11 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در سطح شهر کرمان اعتراف و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شدند.

سرهنگ روانبخش گفت: متاسفانه در اثركم توجهی برخی از شهروندان و رها كردن وسايل در داخل خودرو يا عدم استفاده از تجهيزات ايمنی شاهد وقوع برخی جرائم از سوی سارقان بويژه سرقت داخل خودرو هستيم كه اميدواريم همشهريان عزيز توصيه های پليس را جدی بگيرند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پايان به مردم توصيه کرد: از نصب تزئينات گران قيمت بر روی خودرو خودداری کنند، لوازم با ارزش خود را روی صندلی های خودرو رها نکنند و حتی الامکان، خودروی خود را در پارکينگ پارک کنند.

انتهای پیام/ح

 

تزئینات گران خوردو،عامل سرقت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار