سمنان;

ارسال بیش از 1000 اثر به جشنواره داستان نویسی رضوی

معاون امور فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال یک هزارو 770 اثر به جشنواره داستان‌نویسی رضوی در استان سمنان خبر داد.

سیما رجبی معاون امور فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به برگزاری جشنواره داستان‌نویسی رضوی در سمنان گفت: درمجموع یک هزارو 770 اثر به دبیرخانه جشنواره داستان‌نویسی رضوی در استان سمنان ارسال‌شده است.


وی با اشاره به اینکه 37 اثر در بخش رمان‌ها وجود داشت افزود: از این تعداد رمان ارسال‌شده تنها 10 رمان به مرحله داوری وارد شد.


معاون امور فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: داوران بامطالعه کارشناسی سه رمان را در پایان این جشنواره برای چاپ انتخاب کردند.


وی با اشاره به مشارکت هنرمندان از سراسر استان‌های کشور در این دوره از جشنواره تصریح کرد: جشنواره داستان‌نویسی رضوی باهدف ترویج سیره رضوی و ائمه اطهار (ع) برگزار می‌شود و این مهم نقش ویژه‌ای را در بین مردم و سبک زندگی اسلامی آنان ایفا می‌کند.


رجبی با بیان اینکه استان‌های سمنان، خراسان، تهران و همدان به ترتیب بیشترین آثار را به این جشنواره ارسال کردند افزود: اجرای این طرح تحول عظیمی را در بخش ادبیات دینی کشور ایجاد می‌کند.


وی با تأکید بر اهمیت ویژه برگزاری این جشنواره‌ها تصریح کرد: جشنواره رضوی از ظرفیت مطلوبی برای برگزاری در سطح بین‌المللی و توسعه رقابت‌های بین کشوری دارد.


معاون امور فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اذعان کرد: آثار برگزیده این جشنواره به زبان‌های زنده دنیا ترجمه می‌شود و  این آثار از سوی نویسندگان و داستان نویسان پیشکسوت خارج از کشور نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.


انتهای پیام / ه


آثار برگزیده جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان‌های زنده دنیا ترجمه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.