حشد شعبی: پاسخ کوبنده ای به متجاوزان آمریکایی می دهیم

یک مفام حش شعبی عراق گرفت این نیروها پاسخی کوبنده به متجاوزان آمریکایی خواهند داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، احمد المکصوصی معاون دبیر کل گردان سید الشهداء وابسته به نیروهای بسیج مردمی عراق در گفتگوی تلفنی با شبکه المیادین بر حق نیروهای بسیج مردمی در پاسخ کوبنده به حمله اخیر آمریکا به این نیروها تاکید کرد.
 
وی افزود: تمامی تشکل ها و نیروهای مقاومت عراقی با اتحاد و موضعی واحد در مقابل تجاوز آمریکا به نیروهای بسیج مردمی واکنش نشان خواهند داد.
 
فرمانده نیروهای سید شهدا عراق نیز در بیانیه ای اعلام کرد پس از ممنوعیت نزدیک شدن نیروهای بسیج مردمی عراق و دیگر نیرو ها به نقطه مرزی عراق با سوریه از سوی ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا مواضع نیروهای این گردان در مرز عراق با سوریه صبح امروز هدف حمله توپخانه ای آمریکایی ها قرار گرفت.
 
ابو ولاء الولائی همچنین افزود این حمله با استفاده از اسلحه های هوشمند آمریکایی انجام شده وبر اثر آن تعداد زیادی از نیروهای وابسته به این گردان شهید و زخمی شدند.
 
ولائی افزود نیروهای امریکایی در بیانه ای اعلام کردند که ما در این حمله عناصر گروه تروریستی داعش را هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادیم نه نیروهای مردمی عراق که در مرز عراق با سوریه مستقر هستند.
 
فرمانده گردان های سید شهدا آمریکا را مسول کامل این حمله دانست واز دولت عراق و دیگر طرف ها بین المللی خواست تحقیق وسیعی را در مورد این حمله انجام دهند.

فرمانده گردان های سید شهدا همچنین افزود این حمله نیروهای آمریکایی قطعا از سوی نیروهای مردمی بی پاسخ نخواهد ماند و ما در اسرع وقت جلسه ای مهمی برای برسی این حمله با فرماندهان نیروهای مردمی خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/  

حشد شعبی از پاسخ کوبنده به تجاوز آمریکا خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
دو سه روز قبلش صدر به عربستان میرود و روز بعدش برعلیه حشد شعبی راهپیمایی میکند وروز بعدش آمریکا به اشتباه حشد شعبی را بمباران می کند
Iran (Islamic Republic of)
اسدالله محمدی
۲۳:۲۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
بسم ال..قاصم الجبارین همه بایدتلاش کنیم تاسایه شوم شیطان بزرگ راازمنطقه جهان اسلام کوتاه کنیم بنده باتمام وجودم اماده ام بحول وقوه الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
آمریکا اجازه عملیات در خاک کشورهای عراق و سوریه ندارد . مخصوصا که وقتی عمدا نیروهای دولتی این کشورها را بمباران می کند و از تروریست ها علنا حمایت می کند .
آخرین اخبار