کاهش 6 درصدی محبوبیت ترامپ در نظرسنجی اخیر

بر اساس نظرسنجی جدید سی‌ان‌ان، میزان محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا با 6 درصد کاهش به 38 درصد رسیده است.

کاهش 6 درصدی محبوبیت ترامپ در نظرسنجی اخیربه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد فقط 38 درصد از مردم آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور رضایت دارند. این درحالیست که 56 درصد از شرکت‌کنندگان از عملکرد وی به عنوان رئیس جمهور ناراضی هستند.

این نظرسنجی که بوسیله سی‌ان‌ان انجام شد، نشان داد سطح محبوبیت دونالد ترامپ در مقایسه با ماه آوریل (حدود سه ماه پیش) با 6 درصد کاهش همراه بوده است. نتایج نظرسنجی ماه آوریل حاکی از محبوبیت 44 درصدی دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور بود.

در نظرسنجی اخیر، 5 درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که هیچ نظری درباره عملکرد دونالد ترامپ ندارند. همچنین 36 درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که عملکرد ترامپ در این مدت موفقیت‌آمیز بوده است. این درحالیست که 59 درصد آنها اعلام کردند که برنامه‌های ترامپ در این مدت با شکست مواجه شده است.

در این نظرسنجی، 30 درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که به هیچ کدام از اطلاعاتی که از سوی تیم ارتباطات کاخ سفید منتشر می شود، اعتماد ندارند. 43 درصد اعلام کردند به برخی از این اطلاعات اعتماد دارند و 19 درصد هم اعلام کردند که به بیانیه‌های تیم ارتباطات کاخ سفید اعتماد کامل دارند.

این نظرسنجی از 3 تا 6 اوت به صورت تلفنی روی 1018 شرکت کننده بالغ در سراسر آمریکا انجام شد.


انتهای پیام/

محبوبیت ترامپ به 38 درصد کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار