تبریز؛

حضور بیش از 350 نفر از هنرمندان کشور در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

فرماندار شهرستان اهر از حضور بیش از 350 نفر از هنرمندان کشور در یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سید محمد عابدی در جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر گفت: یکی از دغدغه های مهم مسئولان شهرستان اهر جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ایجاد امکانات لازم از جمله آماده سازی محل اسکان و تغذیه است که امیدواریم با حمایت هایی که از سوی مسئولان استانی می شود و همتی که هنرمندان خود شهرستان اهر دارند بتوانیم میزبان خوبی برای هنرمندان کشور باشیم.

وی افزود: برای اینکه در برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر از لحاظ مالی هیچ مشکلی وجود نداشته باشد اختصاص اعتبار ثابت لازم است که امیدواریم طبق قول هایی که از سوی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شده است شاهد تحقق آن در سال های آینده باشیم.

عابدی گفت: حضور اقشار مختلف مردم در قالب جشنواره ها در شهرستان اهر بهترین فرصت برای شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه است که استفاده از فرصت های بدست آمده لازم و ضروری است.

در این جلسه معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز، گفت: از هنرمندان 23 استان کشورمان نزدیک به 200 اثر به دبیرخانه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر رسیده است که در حال بازبینی می باشد.

علی محرمی با اشاره به پیش رو بودن رویداد تبریز 2018 گفت: رویداد تبریز 2018 بهترین فرصت برای شناساندن ظرفیت های شهرستان های استانمان و به خصوص شهرستان اهر است که جهت حضور بیشتر مردم برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر به صورت بین المللی در سال آینده یکی از اهداف است که امیدورایم در تحقق این امر شاهد همکاری تمامی مسئولان منطقه، استان و کشورمان و به خصوص مردم باشیم.

وی افزود: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران یک جشنواره خلاقانه بود که امسال یازدهمین دوره آن نیز در اواخر مرداد ماه با حضور مسئولان کشوری، هنرمندان تئاتر از سراسر کشور و مسئولان استانی و منطقه در شهرستان اهر برگزار خواهد شد.

محرمی، افزود: بخش های مختلف هنری در جای خود بهترین بستر برای حفظ و انتقال فرهنگ، سنن، باورهای دینی و دفاع مقدس به مردم است و لازم است در برگزاری جشنوراه ها در کنار کمیت، به کیفیت نیز توجه شود.

 

انتهای پیام/ش

ارسال 200 اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار