514 هنرمند به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند

514 نوازنده و خواننده در سه بخش موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک به مرحله نهایی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند.

514 هنرمند به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتندبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان؛ با پایان داوری مرحله نخست یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی این جشنواره اعلام شد.

دبيرخانه این جشنواره بعد از پايان كار كميته‌های تخصصی داوری مرحله اول و بررسی بیش از 1500 اثر ارسالی در سه بخش موسيقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک اسامی 514 نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحله نهايی اعلام كرد.

بر این اساس هنرمندان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحله نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیئت داوران به اجرا خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ اسامی افراد منتخب بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی در سايت جشنواره قابل مشاهده است.

یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، در شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

پایان داوری اولیه آثار جشنواره ملی موسیقی جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار