کرمان؛

کوتاهی در صدور بنزین جایگاه شهداد

فرماندار کرمان گفت: هیچ گونه قصور و کوتاهی درخصوص عدم صدور به موقع مواد سوختی و بطور اختصاصی بنزین از جانب مسئولین امر پذیرفتنی نیست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، در پی گزارش تعدادی از اهالی شهداد درخصوص کیفیت آب شرب ،محمد علی توحیدی فرماندار کرمان  به بخش شهداد عزیمت و به همراه بخشدار و مسئول شرکت آب و فاضلاب شهداد از آب مناطق مختلف شهر شهداد و سیرچ بازدید و از نزدیک در جریان مسائل قرار گرفت .
توحیدی پس از بازدید با حضور در جمع اهالی شهداد با توضیح مسائل و موارد مطروحه گفت :خوشبختانه برابر اسناد و شواهد موجود آب شهداد از لحاظ کمی و کیفی هیچ گونه مشکلی ندارد و ضمن کلر زنی به موقع ،مراقبت های بهداشتی و اقدامات حفاظتی لازم از منابع و مخازن آب شرب و همچنین شبکه توزیع توسط شرکت آب و فاضلاب بعمل می آید .
وی افزود: در پی اتصال مجدد شبکه که بعد از قطع آب در اثر شکست لوله انتقال آب صورت می گیرد، کاملا" طبیعی است که به دلیل کار اتصال تا لحظاتی کدورت آب بالا رفته و کیفیت آب مشکل داشته باشد که پس از گذشت دقایقی مجددا" کیفیت به حالت طبیعی برمیگردد .
فرماندار کرمان یادآور شد: مسئولیت تأمین آب آشامیدنی بهداشتی ،سالم و متناسب با استانداردهای لازم برعهده شرکت آب و فاضلاب است، بحمدالله در بازدید امروز از مخازن ،تأسیسات و شبکه آب آشامیدنی شهداد هیچ گونه مشکل و کاستی وجود نداشت و شرکت وظیفه خود را به خوبی ایفا می کند .
توحیدی به مردم اطمینان داد درصورت بروز هر گونه مشکل در آب شرب ،قطعا" مسئول و عوامل شرکت آبفا بلافاصله اقدامات لازم جهت سالم سازی آب را انجام خواهند داد .
در حاشیه این سفر فرماندار کرمان از 3 واحد نانوایی و جایگاه مواد سوختی شهر شهداد نیز بازدید کرد .
توحیدی وضعیت بهداشتی نانوائیها و رعایت مسائل صنفی از جمله ساعات پخت را مناسب و خوب ارزیابی کرد و درخصوص وضعیت کیفیت نان اظهار داشت :با توجه به شرایط اقلیمی منطقه به ویژه گرمای شدید هوا، کیفیت نان در شهداد بطور نسبی خوب است اما هنوز جای تلاش برای افزایش کیفیت وجود دارد ، نان از اقلام ضروری سبد کالا و سفره مردم است، نانوایان بایستی تمام سعی و دقت را در افزایش کیفیت نان داشته باشند .
فرماندار کرمان در بازدید از جایگاه مواد سوختی شهداد که از موارد مطروحه مردم مبنی بر کوتاهی در صدور بنزین بود تصریح کرد :جایگاه مواد سوختی شهداد زیر نظر سازمان تعاون روستایی اداره میشود که به دلیل مسائل داخلی و مالی، بعضا" در صدور مواد سوختی به ویژه بنزین کوتاهی میشد، موضوع در سنوات قبل با حضور مسئولین سازمان تعاون روستایی و شرکت نفت در کارگروه سوخت شهرستان مطرح و تصمیمات نهایی جهت رفع مشکل اتخاذ شد، لذا هیچ گونه قصور و کوتاهی درخصوص عدم صدور به موقع مواد سوختی و بطور اختصاصی بنزین از جانب مسئولین امر پذیرفتنی نیست .

انتهای پیام/ی

کوتاهی در صدور بنزین جایگاه شهداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.