دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: دولت باید به توانمندی نیروهای داخلی توجه کند.

 

دولت باید به توانمدی نیروهای داخلی توجه کند/ نام نبردن از آقای هاشمی در مراسم تحلیف عمدی نبوده استحجت الاسلام سید حسین موسوی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به توانمندی‌های داخلی گفت: در دنیای امروز هر کس که بخواهد به کشورش ابراز علاقمندی کند باید به فکر ایجاد شغل برای جوانان باشد و برای آن ها عاقبت اندیشی کند.

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که در کشور فراوانی نیروی جوان داریم اظهارداشت: باید توانمندی‌های کشور را در نظر بگیریم و مسئولین باید توانمندی‌های کشور را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات برای به کارگیری توانمندی‌های کشور نیاز به مشورت دیگران است گفت: یکی از مسائلی که بعد از جنگ به شدت مورد توجه قرار گرفت جذب سرمایه و جذب علم و تکنولوژی از خارج کشور بود.

حجت الاسلام موسوی تبریزی تصریح کرد: بر همین اساس قرار شد صنعت داخلی را پیشرفته‌تر کنیم و آن چه را که در داخل نداریم از خارج وارد کنیم و این بدون استفاده از امکانات خارجی هم امکان‌پذیر نبود و لذا ما باید ارتباط کشورهایی که قصد دارند بدون استثناء با ما همکاری کنند را دنبال کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید به ظرفیت و توانمندی های نیروهای داخلی کشور توجه کند اظهار داشت: با این کار مشخص خواهد شد که پیشرفت کشور با تکیه به نیروهای داخلی هم امکان پذیر است و اگر هم نیاز به مشارکت با کشورهای خارجی شد باید بدون زورگویی و استثنائات انجام شود.

انتهای پیام /

 

توجه به ظرفیت های داخلی برای پیشرفت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
درود بر روحانی
آخرین اخبار