سنندج؛

آگاهی‌بخشی نیاز اصلی جامعه است

استاندار کردستان گفت: امروزه امنیت، شغل، مسکن، حمل و نقل و غیره از نیازهای اساسی انسان‌هاست اما آگاهی نیاز اصلی جامعه به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان سه‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به جامعه خبری استان،گفت: کار خبرنگاری و رسانه‌ها با گذشته کاملا متفاوت شده و هرچه به عقب برمی‌گردیم کار خبرنگاری تک بعدی‌تر می‌شود.

 وی با اشاره به ضرورت تحلیل از سوی اصحاب رسانه بیان کرد: تحلیل یک نیاز است و خبرنگاران ما صرفا به اطلاع‌رسانی و تولید خبر بسنده نکنند بلکه جامعه را در عرصه‌های مختلف تحلیل و مورد قضاوت قرار دهند.

  استاندار کردستان یادآور شد: امروزه امنیت، شغل، مسکن، حمل و نقل و غیره از نیازهای اساسی انسان‌هاست اما آگاهی نیاز اصلی جامعه به شمار می‌رود.

 زاهدی بیان کرد: خبرنگاران نقش اساسی در تولید آگاهی دارند و باید در راستای براورده کردن نیازهای جامعه در حوزه کسب اطلاعات فعالیت نمایند.

 استاندار کردستان افزود: اصحاب رسانه باید علاوه بر اینکه دنبال منافع خود هستند ، منافع عمومی جامعه را نیز مدنظر قرار دهند و لازمه این کار حرفه‌ای بودن است.

وی با بیان اینکه بیمه خبرنگاران بعنوان یکی از مشکلات اصلی این قشر است، گفت: گرچه بیمه خبرنگاران در اختیار هیچ مسوول استانی نیست اما چندبار پیگیر بوده‌ام و قول می‌دهم که بیمه خبرنگاران را پیگیری نمایم.

 زاهدی همچنین در خصوص راه‌اندازی موزه مطبوعات کردی در سنندج گفت: فرماندار سنندج اعلام کرده‌اند که راه‌اندازی این موزه تامین اعتبار شده است.

انتهای پیام/ م ح

راه اندازی موزه مطبوعات کردی در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.