طاهری:

قسمتی از پول ژوزه از طرف هواداران تأمین می شود

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: ما از تمام امکانات و ظرفیت‌هایمان استفاده می‌کنیم تا پول ژوزه را بدهیم.

قسمتی از پول ژوزه از طرف هواداران تأمین می شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر طاهری در مورد برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و انتخابش به عنوان مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: طبق معمول اولین جلسه هیئت مدیره جدید برگزار شد و در آن مشکلات باشگاه و برنامه‌ها توضیحاتی ارائه شد.

وی ادامه داد:‌ طبق قانون، تشریفات اینگونه جلسات برگزار و رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس و مدیرعامل انتخاب شدند. قرار شد به مواردی مانند بودجه باشگاه توجه بیشتری صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه داستان طلب ژوزه به کجا کشیده شد و قرار است این پول از چه منبعی تأمین شود، گفت: مگر می‌شود یک نهادی حکمی را صادر کند و آن حکم اجرا نشود؟ ما هم از تمام امکانات و ظرفیت‌هایمان استفاده می‌کنیم تا پول ژوزه را بدهیم.

طاهری افزود: یک قسمتی از این پول از طرف هواداران عزیزمان تأمین می‌شود و سعی می‌کنیم بخش دیگر هم با ارتباطی که وجود دارد، پتانسیل باشگاه و ارتباط با دولت مجلس فراهم شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باید خیال هواداران از آینده باشگاه راحت باشد، گفت: همیشه گفته‌ام اول با لطف خدا بعد هواداران و زحمتی که همه بچه‌ها در باشگاه می‌کشند می‌توانیم آینده خوبی داشته باشیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

همیشه گفته ام اول خدا بعد هواداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.