همدان؛

عوارضی اتوبان همدان ساوه گران اما بجاست

مدیرکل راه وشهرسازی همدان گفت:ساخت اتوبان توسط بخش خصوصی انجام گرفته است ازین رو گران بودن آن بجاست.

عوارضی اتوبان همدان ساوه گران اما بجاستبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرزانه گفت: ساخت این اتوبان قابل قیاس با بخش دولتی نیست وهزینه های پرداخت شده مردم به این عوارضی ها یک دهم مجموع هزینه هایی صورت گرفته و حفاظت  از این اتوبان نیست.

وی از مشکلات مساکن مهر درهمدان گفت: مساکن مهر دچار مشکلاتی با تعاونی‌ها بودند، درتلاش هستیم تا مشکلات موجود در این مساکن رارفع کنیم و معتقدیم دولت هر جا وارد ساخت و ساز می‌شود و بخواهد جای انبوه‌ساز را بگیرد کار خطایی است.

مدیرکل راه وشهرسازی همدان اعلام کرد: در ابتدا باید توان اقتصادی مردم بالا رود و تا جایی که ممکن است قیمت مسکن با روش‌های مختلف پایین آید و از سوی دیگر از انبوه ساز حمایت شود.

فرزانه همچنین درمورد حاشیه نشینی ‌درهمدان تصریح کرد: روشی که تاکنون درمورد حاشیه نشینی وجود داشته است این بود که هرکس خارج ازمحدوده تعیین شده ساخت وساز انجام دهد حاشیه نشین محسوب می شود که به نظر بنده صحیح نیست.

وی ادامه داد: به جز همدان و ملایر که 5 منطقه و دو منطقه مصوبه ستاد بازآفرینی بودند سایر شهرها نقشه مصوبی نداشت ولی اکنون تمام مراکز شهرهای ما شامل نقشه مصوب بازآفرینی هستند و محدوده ما مشخص شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی همدان افزود:بایدبه معضل حاشیه نشینی جدی نگاه کنیم چراکه نمی شود چشمهایمان رابر روی ساکنان مناطق حاشیه نشین ببندیم.

انتهای پیام/ر

لزوم توجه جدی به مناطق حاشیه شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار