همدان؛

وزیر بهداشت شهریور ماه به همدان سفر می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از سفر وزیر بهداشت به همدان در شهریور ماه خبر داد.

وزیر بهداشت شهریور ماه به همدان سفر می‌کندبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به افتتاح ۱۰۰ پروژه در استان همدان در آینده ای نزدیک یادآور شد: طی بهره برداری این طرح ها با احتساب بیمارستان اکباتان با ۲۵۰ تخت و بیمارستان تویسرکان با ۱۵۲ تخت، در نهایت یک هزار و ۱۸۴ تخت به تخت های بیمارستانی اضافه و یا جایگزین خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ تخت در استان همدان وجود داشت، گفت: ۹۰۰ تخت جدید بدون احتساب دو بیمارستان عنوان شده به تخت ها اضافه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادانه داد: ۵۰ پروژه عمرانی در بخش مشارکت های مردمی در استان همدان اجرا شده و یا در حال بهره برداری است.

موسوی بهار با بیان اینکه دستگاه سیتی آنژیوگرافی بیمارستان قلب و عروق فرشچیان به بهره برداری رسیده است، گفت: به دلیل اینکه ساختمان سوختگی مرکز آموزشی درمانی فوق ایزوله است به بهره برداری نرسیده و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تمام شهرستان ها جز رزن بیمارستان ساخته شده است، عنوان کرد: وزارت بهداشت آمادگی ساخت بیمارستان در رزن را دارد اما مشکلاتی در خصوص مالکیت زمین در این شهر وجود دارد.

انتهای پیام/ص.ف

افتتاح100 طرح سلامت در همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار