پورموسوی: اگر مفید نباشم از فولاد می روم/نسل کعبی و مبعلی را به فوتبال معرفی کردم

سرمربی تیم فولاد گفت: ما در این تیم جوانگرایی کرده ایم ولی اگر حس کنم مفید نیستم، از فولاد می روم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سیروس پوموسوی در نشست خبری پیش از بازی فولاد و سیاه جامگان گفت: در 2 بازی قبلی خوب ظاهر شدیم و منتقدان ما عقب نشینی کردند. سیاست ما در فولاد جوانگرایی بود و حتی در بازی های اخیر از چند بازیکن زیر 21 سال استفاده کردیم که اتفاقا فراتر از حد انتظار هم بودند. من به این تیم جوان شده امیدوارم.

وی افزود: هواداران ما بعد از هر 2 بازی مقابل پرسپولیس و نفت، از ما حمایت کردند. درباره نتایج باید بگویم که اصا راه ما هنوز شروع نشده و فقط 2 هفته از لیگ سپری شده است. ما با این جوانان به جاهای خوبی می رسیم و اصلا به چیزی مثل سقوط فکر هم نمی کنیم. من در آکادمی فولاد سال ها کار کرده ام و نسل بازیکنانی همچون مبعلی و کعبی را معرفی کردم.

سرمربی فولاد در خصوص قراردادش با این باشگاه اظهار داشت: من برنامه 2 ساله ای به مدیران باشگاه دادم که آنها هم پذیرفتند. ما می خواهیم در سال دوم به نتیجه مطلوب برسیم. البته دراین مسیر هرجا حس کنم مفید نیستم، از فولاد می روم.

او اضافه کرد: من از تیم استقلال خوزستان نیز 100 درصد بابت فصل گذشته و 26 درصد بابت فصلی که قهرمان شدیم طلبکارم!

پورموسوی درباره بازی با سیاه جامگان نیز گفت: این تیم با سال های قبل فرق دارد و تیم بهتری شده است. با این حال امیدوارم دست پر از اهواز برگردیم.

انتهای پیام/

صحبت های پورموسوی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار