تیم والیبال قطر مسابقات انتخابی قهرمانی جهان را با پیروزی مقابل تیم کره جنوبی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، روز نخست رقابت‌های والیبال انتخابی قهرمانی جهان 2018، با برگزاری دیدار بین دو تیم قطر و کره جنوبی آغاز شد.
این دیدار به میزبانی سالن حسین رضازاده و از ساعت 15 و 30 آغاز شد. در پایان این مسابقه تیم ملی والیبال قطر موفق شد با حساب 3 بر صفر مقابل تیم ملی کره به پیروزی برسد.


کره‌ای‌ها در شرایطی این دیدار را با شکست به پایان رساندند که در دو ست ابتدایی این مسابقه با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 15 به پیروزی رسیده بودند. قطری‌ها در ادامه و در شرایطی که 2 بر صفر بازنده شده بودند، سه ست پیاپی را با نتایج 25 بر 21 ، 25 بر 18 و 15 بر 13 به سود خود تمام کرده و اولین برد خود در این مسابقات را بدست آورند.


در ادامه روز نخست مسابقات انتخابی قهرمانی جهان دو تیم قزاقستان و چین با هم دیدار خواهند کرد. تیم ملی کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبه رو شده است.
رقابت‌های قهرمانی انتخابی جهان به ميزباني شهر اردبيل از 19 تا 23 مردادماه با 10 ديدار پيگيري خواهد شد و در نهايت دو تيم از بين تيم‌های ایران، چین، کره‌جنوبی، قطر و قزاقستان سهميه حضور در رقابت‌هاي جهاني سال 2018 را به دست خواهند آورد.


انتهای پیام/


قطری‌ها مقابل کره جنوبی به پیروزی رسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار